simphony-badge

Bulut Tabanlı POS Sistemi: Simphony

Bulut tabanı POS sistemi Simphony, bir veya birden çok restoranın tek merkezden yönetilmesine izin veren çok yönlü ve esnek, yeni nesil bir restoran yönetim sistemidir.

Simphony Windows ve Android işletim sistemleri üzerinde çalışan ve belirli hız ihtiyaçlarını karşılayabilen tabletlerde de marka ve model ayrımı olmadan kullanılabilir. Geniş yelpazedeki hizmet ve ürün çeşitliliğine kolayca uyum sağlayabildiği gibi isteğe göre özelleştirilmesi de mümkündür. Çok şubeli restoranlarda da hizmet sunma yeteneği bulunan Simphony, yeni açılan şubeler için merkezî veri tabanına bağlanarak en kısa süre içinde hizmet sunabilir duruma gelir.

divan_basari_buton
simphony-badge

Bulut Tabanlı POS Sistemi: Simphony

Bulut tabanı POS sistemi Simphony, bir veya birden çok restoranın tek merkezden yönetilmesine izin veren çok yönlü ve esnek, yeni nesil bir restoran yönetim sistemidir.

Simphony Windows ve Android işletim sistemleri üzerinde çalışan ve belirli hız ihtiyaçlarını karşılayabilen tabletlerde de marka ve model ayrımı olmadan kullanılabilir. Geniş yelpazedeki hizmet ve ürün çeşitliliğine kolayca uyum sağlayabildiği gibi isteğe göre özelleştirilmesi de mümkündür. Çok şubeli restoranlarda da hizmet sunma yeteneği bulunan Simphony, yeni açılan şubeler için merkezî veri tabanına bağlanarak en kısa süre içinde hizmet sunabilir duruma gelir.

divan_basari_buton
simphony-badge

Bulut Tabanlı POS Sistemi: Simphony

Bulut tabanı POS sistemi Simphony, bir veya birden çok restoranın tek merkezden yönetilmesine izin veren çok yönlü ve esnek, yeni nesil bir restoran yönetim sistemidir.

Simphony Windows ve Android işletim sistemleri üzerinde çalışan ve belirli hız ihtiyaçlarını karşılayabilen tabletlerde de marka ve model ayrımı olmadan kullanılabilir. Geniş yelpazedeki hizmet ve ürün çeşitliliğine kolayca uyum sağlayabildiği gibi isteğe göre özelleştirilmesi de mümkündür. Çok şubeli restoranlarda da hizmet sunma yeteneği bulunan Simphony, yeni açılan şubeler için merkezî veri tabanına bağlanarak en kısa süre içinde hizmet sunabilir duruma gelir.

divan_basari_buton

Simphony ile Bulut POS Avantajları:

Online Erişim

Bulut altyapı sayesinde işletmenize ait tüm verilere internete bağlı bütün cihazlardan erişebilirsiniz.

Kolay Arayüz

IT altyapısındaki karmaşayı azaltan Simphony ile tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Cihaz Uyumluluğu

Simphony, Windows ve Android işletim sistemi olan ve hız ihtiyacını karşılayan tüm tabletlerde çalışır.

Simphony ile Bulut POS Avantajları:

Online Erişim

Bulut altyapı sayesinde işletmenize ait tüm verilere internete bağlı bütün cihazlardan erişebilirsiniz.

Kolay Arayüz

IT altyapısındaki karmaşayı azaltan Simphony ile tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Cihaz Uyumluluğu

Simphony, Windows ve Android işletim sistemi olan ve hız ihtiyacını karşılayan tüm tabletlerde çalışır.

Simphony Bulut Tabanlı POS ile Restoran Yönetimi:

  • Tek mekânda birden fazla servis tarzına izin verir. Böylece masaya servis, hızlı servis (fast-food), kafe, paket servis gibi tüm servis çeşitleri için tek bir yazılım kullanılır.
  • Her bir birim için ayrı ayrı lisans alınması gerekmez. Açılan yeni bir şubenin en kısa zamanda çalışabilir hâle gelmesini sağlar. Bu sayede zaman ve maliyet açısından tasarruf edersiniz.
  • Zincirdeki tüm şubeler aynı veritabanından aynı müşteri bilgilerine ulaşabilir. Böylece müşteri ilişkileri yönetimi açısından tutarlılık sağlanır.
  • Gerçek zamanlı ve anlık veriler sağlayarak, zincirdeki her bir şubenin merkez tarafından kontrol edilmesini kolaylaştırır.
  • IT sistemi ve altyapı karmaşasını en düşük düzeye indirir. Böylece teknoloji altyapısı maliyetlerini azaltır ve masraflarda da azalma sağlar.
  • Veri kaybını ve güvenlik ihlallerini önler.
  • Verilerinize her zaman ve her yerden ulaşabilmenizi sağlar.
  • İnternet kesintilerinden doğabilecek sorunların önüne geçer.
  • Üçüncü parti POS terminali (workstation) donanımları ile çalışabilir.
  • Simphony kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanızı sağlayarak, ek bir satış kanalını kullanmanıza olanak tanır.

Simphony Bulut Tabanlı POS ile Restoran Yönetimi:

  • Tek mekânda birden fazla servis tarzına izin verir. Böylece masaya servis, hızlı servis (fast-food), kafe, paket servis gibi tüm servis çeşitleri için tek bir yazılım kullanılır.
  • Her bir birim için ayrı ayrı lisans alınması gerekmez. Açılan yeni bir şubenin en kısa zamanda çalışabilir hâle gelmesini sağlar. Bu sayede zaman ve maliyet açısından tasarruf edersiniz.
  • Zincirdeki tüm şubeler aynı veritabanından aynı müşteri bilgilerine ulaşabilir. Böylece müşteri ilişkileri yönetimi açısından tutarlılık sağlanır.
  • Gerçek zamanlı ve anlık veriler sağlayarak, zincirdeki her bir şubenin merkez tarafından kontrol edilmesini kolaylaştırır.
  • IT sistemi ve altyapı karmaşasını en düşük düzeye indirir. Böylece teknoloji altyapısı maliyetlerini azaltır ve masraflarda da azalma sağlar.
  • Veri kaybını ve güvenlik ihlallerini önler.
  • Verilerinize her zaman ve her yerden ulaşabilmenizi sağlar.
  • İnternet kesintilerinden doğabilecek sorunların önüne geçer.
  • Üçüncü parti POS terminali (workstation) donanımları ile çalışabilir.
  • Simphony kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanızı sağlayarak, ek bir satış kanalını kullanmanıza olanak tanır.

Simphony Bulut Tabanlı POS ile Restoran Yönetimi:

  • Tek mekânda birden fazla servis tarzına izin verir. Böylece masaya servis, hızlı servis (fast-food), kafe, paket servis gibi tüm servis çeşitleri için tek bir yazılım kullanılır.
  • Her bir birim için ayrı ayrı lisans alınması gerekmez. Açılan yeni bir şubenin en kısa zamanda çalışabilir hâle gelmesini sağlar. Bu sayede zaman ve maliyet açısından tasarruf edersiniz.
  • Zincirdeki tüm şubeler aynı veritabanından aynı müşteri bilgilerine ulaşabilir. Böylece müşteri ilişkileri yönetimi açısından tutarlılık sağlanır.
  • Gerçek zamanlı ve anlık veriler sağlayarak, zincirdeki her bir şubenin merkez tarafından kontrol edilmesini kolaylaştırır.
  • IT sistemi ve altyapı karmaşasını en düşük düzeye indirir. Böylece teknoloji altyapısı maliyetlerini azaltır ve masraflarda da azalma sağlar.
  • Veri kaybını ve güvenlik ihlallerini önler.
  • Verilerinize her zaman ve her yerden ulaşabilmenizi sağlar.
  • İnternet kesintilerinden doğabilecek sorunların önüne geçer.
  • Üçüncü parti POS terminali (workstation) donanımları ile çalışabilir.
  • Simphony kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanızı sağlayarak, ek bir satış kanalını kullanmanıza olanak tanır.

Simphony ile yeni sipariş deneyimi: Kiosk

Simphony, bulut sunucu tabanlı ve esnek yapısı sayesinde kiosk(lar) üzerinden de sipariş alabilirsiniz. İşletmenize konumlandıracağınız Simphony’e entegre kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanız artık çok kolay.

Müşterilerinizin tüm menü kalemlerini inceleyebileceği, istediği ürünleri sepetine ekleyebileceği ve sipariş oluşturup kredi kartıyla ödeme yapabileceği kiosk entegrasyonu müşterilerinize yeni bir sipariş deneyimi sunuyor.

Simphony’nin kiosk entegrasyonu sayesinde kasa önlerinde yaşanan kalabalık ve yoğunluk sona eriyor.

Simphony ile yeni sipariş deneyimi: Kiosk

Simphony, bulut sunucu tabanlı ve esnek yapısı sayesinde kiosk(lar) üzerinden de sipariş alabilirsiniz. İşletmenize konumlandıracağınız Simphony’e entegre kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanız artık çok kolay.

Müşterilerinizin tüm menü kalemlerini inceleyebileceği, istediği ürünleri sepetine ekleyebileceği ve sipariş oluşturup kredi kartıyla ödeme yapabileceği kiosk entegrasyonu müşterilerinize yeni bir sipariş deneyimi sunuyor.

Simphony’nin kiosk entegrasyonu sayesinde kasa önlerinde yaşanan kalabalık ve yoğunluk sona eriyor.

Simphony ile yeni sipariş deneyimi: Kiosk

Simphony, bulut sunucu tabanlı ve esnek yapısı sayesinde kiosk(lar) üzerinden de sipariş alabilirsiniz. İşletmenize konumlandıracağınız Simphony’e entegre kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanız artık çok kolay.

Müşterilerinizin tüm menü kalemlerini inceleyebileceği, istediği ürünleri sepetine ekleyebileceği ve sipariş oluşturup kredi kartıyla ödeme yapabileceği kiosk entegrasyonu müşterilerinize yeni bir sipariş deneyimi sunuyor.

Simphony’nin kiosk entegrasyonu sayesinde kasa önlerinde yaşanan kalabalık ve yoğunluk sona eriyor.

Offer4: Cari hesap yönetiminde pratik çözümler

Offer4, web tabanlı bir cari hesap yönetme modülüdür. Pratik kullanımı ve özellikle misafir profili oluşturma özellikleriyle öne çıkar. Restoran yöneticileri Offer4’ü kullanarak misafir profilleri oluşturabilir ve misafir bilgilerini güvenle saklar. Bu sayede, misafirin restoranı sonraki ziyaretlerinde daha önceki harcama davranışlarına ve ürün tercihlerine göre indirimler, hediye çekleri gibi özel promosyonlar sunulabilir. Restoran yöneticileri Offer4’un bu özellikleri sayesinde misafir ilişkilerini pekiştirebilir ve kişiselleştirilmiş kampanyalar yönetebilirler. Misafir memnuniyeti artarken restoranın sadık müşteri kitlesi genişler. Offer4 ile cari hesap yönetimi ve kişiselleştirilmiş kampanya tasarlamak hiç olmadığı kadar kolay ve etkili hale gelir.

offerweb-1

Offer4’la yapılabilecek işlemler:

  • Cari takip
  • Ödenmez – İkram takibi
  • Kartlı Operasyon
  • Fayda kullanımı
  • Fatura bilgilerinin kaydedilmesi
  • Yiyecek ve içecek hakkı takibi
  • Ürün Grubu bazlı indirimler
  • Rvc bazlı indirimler
  • Paket Servis
  • Grup ve Kullanıcı bazlı indirim tanımı
offerweb-2

Protel Waiter App:
Restoranlar İçin Mobil Sipariş Yönetimi

Protel Waiter App, garsonların sipariş süreçlerini hızlı ve hatasız bir şekilde yönetmelerini sağlayan bir mobil uygulamadır. Restoran operasyonlarını modernize etmek, müşteri memnuniyetini artırmak ve çalışan maliyetlerini azaltmak için ideal bir çözümdür. Waiter app uygulaması Simphony Cloud ile entegre çalışır. IOS ve Android cihazlarla kullanılabilir.

  • Sipariş Alma
  • Çek Çağırma
  • İndirim Yapma
  • Sipariş Notu Girme
  • Masa Rezervasyonu Görüntüleme
  • Çoklu Gelir Merkezi Desteği
  • Gelişmiş Ürün Düzeni
  • Menü Öğesi Arama
  • Combo Menü Girişi

Protel Waiter App ile restoranınızda hızlı ve verimli bir hizmet sunarak fark yaratın.

waiter-app