Bulut tabanı POS sistemi Simphony, bir veya birden çok restoranın tek merkezden yönetilmesine izin veren çok yönlü ve esnek, yeni nesil bir restoran yönetim sistemidir.
Simphony Windows ve Android işletim sistemleri üzerinde çalışan ve belirli hız ihtiyaçlarını karşılayabilen tabletlerde de marka ve model ayrımı olmadan kullanılabilir. Geniş yelpazedeki hizmet ve ürün çeşitliliğine kolayca uyum sağlayabildiği gibi isteğe göre özelleştirilmesi de mümkündür. Çok şubeli restoranlarda da hizmet sunma yeteneği bulunan Simphony, yeni açılan şubeler için merkezî veri tabanına bağlanarak en kısa süre içinde hizmet sunabilir duruma gelir.
Bulut Tabanlı POS Sistemi: Simphony
Bulut tabanı POS sistemi Simphony, bir veya birden çok restoranın tek merkezden yönetilmesine izin veren çok yönlü ve esnek, yeni nesil bir restoran yönetim sistemidir.
Simphony Windows ve Android işletim sistemleri üzerinde çalışan ve belirli hız ihtiyaçlarını karşılayabilen tabletlerde de marka ve model ayrımı olmadan kullanılabilir. Geniş yelpazedeki hizmet ve ürün çeşitliliğine kolayca uyum sağlayabildiği gibi isteğe göre özelleştirilmesi de mümkündür. Çok şubeli restoranlarda da hizmet sunma yeteneği bulunan Simphony, yeni açılan şubeler için merkezî veri tabanına bağlanarak en kısa süre içinde hizmet sunabilir duruma gelir.
Bulut Tabanlı POS Sistemi: Simphony
Bulut tabanı POS sistemi Simphony, bir veya birden çok restoranın tek merkezden yönetilmesine izin veren çok yönlü ve esnek, yeni nesil bir restoran yönetim sistemidir.
Simphony Windows ve Android işletim sistemleri üzerinde çalışan ve belirli hız ihtiyaçlarını karşılayabilen tabletlerde de marka ve model ayrımı olmadan kullanılabilir. Geniş yelpazedeki hizmet ve ürün çeşitliliğine kolayca uyum sağlayabildiği gibi isteğe göre özelleştirilmesi de mümkündür. Çok şubeli restoranlarda da hizmet sunma yeteneği bulunan Simphony, yeni açılan şubeler için merkezî veri tabanına bağlanarak en kısa süre içinde hizmet sunabilir duruma gelir.
Bulut altyapı sayesinde işletmenize ait tüm verilere internete bağlı bütün cihazlardan erişebilirsiniz.
IT altyapısındaki karmaşayı azaltan Simphony ile tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
Simphony, Windows ve Android işletim sistemi olan ve hız ihtiyacını karşılayan tüm tabletlerde çalışır.
Bulut altyapı sayesinde işletmenize ait tüm verilere internete bağlı bütün cihazlardan erişebilirsiniz.
IT altyapısındaki karmaşayı azaltan Simphony ile tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
Simphony, Windows ve Android işletim sistemi olan ve hız ihtiyacını karşılayan tüm tabletlerde çalışır.
Simphony, bulut sunucu tabanlı ve esnek yapısı sayesinde kiosk(lar) üzerinden de sipariş alabilirsiniz. İşletmenize konumlandıracağınız Simphony’e entegre kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanız artık çok kolay.
Müşterilerinizin tüm menü kalemlerini inceleyebileceği, istediği ürünleri sepetine ekleyebileceği ve sipariş oluşturup kredi kartıyla ödeme yapabileceği kiosk entegrasyonu müşterilerinize yeni bir sipariş deneyimi sunuyor.
Simphony’nin kiosk entegrasyonu sayesinde kasa önlerinde yaşanan kalabalık ve yoğunluk sona eriyor.
Simphony, bulut sunucu tabanlı ve esnek yapısı sayesinde kiosk(lar) üzerinden de sipariş alabilirsiniz. İşletmenize konumlandıracağınız Simphony’e entegre kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanız artık çok kolay.
Müşterilerinizin tüm menü kalemlerini inceleyebileceği, istediği ürünleri sepetine ekleyebileceği ve sipariş oluşturup kredi kartıyla ödeme yapabileceği kiosk entegrasyonu müşterilerinize yeni bir sipariş deneyimi sunuyor.
Simphony’nin kiosk entegrasyonu sayesinde kasa önlerinde yaşanan kalabalık ve yoğunluk sona eriyor.
Simphony, bulut sunucu tabanlı ve esnek yapısı sayesinde kiosk(lar) üzerinden de sipariş alabilirsiniz. İşletmenize konumlandıracağınız Simphony’e entegre kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanız artık çok kolay.
Müşterilerinizin tüm menü kalemlerini inceleyebileceği, istediği ürünleri sepetine ekleyebileceği ve sipariş oluşturup kredi kartıyla ödeme yapabileceği kiosk entegrasyonu müşterilerinize yeni bir sipariş deneyimi sunuyor.
Simphony’nin kiosk entegrasyonu sayesinde kasa önlerinde yaşanan kalabalık ve yoğunluk sona eriyor.
Offer4, web tabanlı bir cari hesap yönetme modülüdür. Pratik kullanımı ve özellikle misafir profili oluşturma özellikleriyle öne çıkar. Restoran yöneticileri Offer4’ü kullanarak misafir profilleri oluşturabilir ve misafir bilgilerini güvenle saklar. Bu sayede, misafirin restoranı sonraki ziyaretlerinde daha önceki harcama davranışlarına ve ürün tercihlerine göre indirimler, hediye çekleri gibi özel promosyonlar sunulabilir. Restoran yöneticileri Offer4’un bu özellikleri sayesinde misafir ilişkilerini pekiştirebilir ve kişiselleştirilmiş kampanyalar yönetebilirler. Misafir memnuniyeti artarken restoranın sadık müşteri kitlesi genişler. Offer4 ile cari hesap yönetimi ve kişiselleştirilmiş kampanya tasarlamak hiç olmadığı kadar kolay ve etkili hale gelir.
Protel Waiter App, garsonların sipariş süreçlerini hızlı ve hatasız bir şekilde yönetmelerini sağlayan bir mobil uygulamadır. Restoran operasyonlarını modernize etmek, müşteri memnuniyetini artırmak ve çalışan maliyetlerini azaltmak için ideal bir çözümdür. Waiter app uygulaması Simphony Cloud ile entegre çalışır. IOS ve Android cihazlarla kullanılabilir.
Protel Waiter App ile restoranınızda hızlı ve verimli bir hizmet sunarak fark yaratın.