Segmentasyondan Kişiselleştirmeye:

Tüm sonuçları optimize etmek için Konuk Odaklı Gelir Yönetimi

 

Konaklama, oda tipleri, paketler, toplantı odaları vb. gibi birçok çeşitten ürünün satışını yaptığımız oldukça kapsamlı bir sektördür. Bu sektörde, satın alma alışkanlıklarının farklılık gösterdiği birçok müşteri profiliyle, hem statik hem de dinamik fiyatlandırma ile çalışılır. Segmentasyon ise, kaynaklarımızı doğru bir şekilde dağıtmak ve bu pazarların her birinin tanımlanmasını sağlamak için kullanılmaktadır. 

Bu e-Kitap içerisinde, segmentasyonun konaklama işletmeleri için neden hayati bir öneme sahip olduğu ele alınacaktır. 

  1. Doğru segmentasyon için gerekenler ve avantajları 
  2. Segmentasyon kriterleri
  3. Segmentasyon sürecindeki aşamalar 
  4. Bilginin değişimi: Makine öğrenimi ile segmentleri aksiyon alabilir hâle getirmek
  5. Mikro segmentasyon ve kişiselleştirme: Konuk Odaklı Gelir Yönetimi 
  6. Segmentasyonu doğru yönetmek