
En Çok Kullanılan Otel Programları
Tüm dünyada üretilen farklı yazılım çözümleri otel yönetimi konusunda turizm profesyonellerine sorunsuz operasyonlar ve unutulmaz misafir deneyimleri yaratmak için yardım...
Yazıyı okuMICROS Simphony POS, kusursuz restoran yönetimi için tasarlanmıştır. MICROS Simphony; yerel kafeler, ikonik restoranlar, küresel hızlı servis zincirleri, stadyumlar ve tema parkları dahil olmak üzere dünyanın dört bir yanındaki en başarılı yiyecek ve içecek mekanlarına güç verir. Birçok modülü içinde bulunduran bulut POS platformu olarak, restoran işletmecilerinin çevrimiçi ve şirket içi operasyonlarını herhangi bir cihazdan gerçek zamanlı olarak optimize etmelerine yardımcı olur.
İletişime GeçBulut tabanlı POS sistemi MICROS Simphony Cloud tüm restoran verilerinizi bulutta depolar, satış işlemlerinden stok yönetimine kadar sunduğu sayısız dijital fonksiyonla restoran yönetimine verimlilik, mobilite ve hız katar. MICROS Simphony Cloud ile restoranın her köşesinde tam kontrol sağlayın.
yıl+ deneyim
ülke
bin + resotran
bin işlem/dk
bilyon + işlem değeri
SLA
Bulut çözümleri geleneksel otel PMS’lerinin sağladığı tüm fonksiyonları sağlarken otel verilerini güçlü güvenlik duvarlarıyla korunan bulutta saklar. İnternet bağlantısı olan her yerden, istediği her an otel verilerine ulaşma ayrıcalığı ise özellikle otel yöneticilerine önemli bir mobilite sağlar. Küçük bir butik otelden dünyanın en ücra köşelerinde onlarca şubesi olan zincir otellere kadar her ölçekte tesisi tek ekrandan yönetme imkanı verir.
“Cloud sistemi bambaşka bir dünya. Opera Cloud ile telefonunuzdan, tabletinizden, Amerika'dan, Fethiye’den, her yerden hizmet verebiliyorsunuz.”
Masaya Servis Restoranlar
Barlar
Kahve Dükkanları
Otel Restoranları
Plajlar
Hızlı Servis Restoranlar
Anlık maliyet analizlerinden misafir tercihlerine göre güncellenmiş menülere kadar bir restoranın ihtiyacı olan tüm dijital araçları MICROS güvencesiyle sunar.
Bulutta çalışmak, restoranların menü, promosyon ve ödeme gibi süreçlerini hızlandırır. Anlık olarak temin edilebilen raporlar restoran performansı hakkında isabetli analizler yapar.
Modern tasarımlı POS terminalleri, MICROS Kompakt İş İstasyonu ve MICROS Tablet 721, restoranın tüm servis alanlarında, uzak ya da yakın fark etmeksizin, rahatça kullanılabilir. Uygun fiyat, yüksek kalite ve sağlamlığı bir arada sunar.
Menü ve fiyat güncellemelerini tek bir kaynaktan yaparak şubeler arasında tutarlılığı sağlayın, markaya olan güveni güçlensin. Satış verilerini dönemsel olarak analiz edip en karlı ürünleri ön plana çıkarın.
Oracle Mutfak Yönetim Sistemleri (KDS) sayesinde siparişler anında mutfak ekranına iletilir ve tarif kartları görüntülenir. Gerçek zamanlı performans ölçümleriyle düzenlemeler yaparak, mutfak personelinin verimliliğini artırmanın anahtarını sunar.
Oracle MICROS Simphony, butik restoranlardan zincir işletmelere kadar her ölçekten işletmenin verilerini düzenler, birleştirir ve anlaşılır tablolar halinde yöneticilere sunar.
Oracle Ödeme Arayüzü, önde gelen ödeme hizmet sağlayıcılarıyla işbirliği yaparak tek bir ödeme standardı sunar ve tüm verileri Ödeme Kartı Endüstrisi Veri Güvenliği Standardı (PCI DSS) uyumluluğu kapsamında korur.
Bulut POS sistemiyle raporlardan sipariş iptallerine kadar tüm restoran verileriniz bir tık uzağınızda olsun, operasyonlarınızı kesintisiz yönetin.
Verilerinize internet bağlantısı olan her yerden erişin.
Yüksek servis maliyetlerinden kurtulun.
Efor sarfetmeden ürünün en güncel versiyonunu kullanın.
Verilenizin güvenliğini Oracle Cloud’a teslim edin.
İhtiyaca göre büyür ve yeni özellikler eklenir.
Tek tıkla gerçek zamanlı raporlara ve zengin içgörülere ulaşın.
Muhasebe, CRM ve PMS gibi platformlarla entegre olun.
Tüm şubelerinizin verilerini tek ekranda toplayın.
Protel'in, daha etkili restoran yönetimi için geliştirdiği ürünler, POS’unuz ile sorunsuz şekilde entegre olur ve operasyonel süreçlerinizi güçlendirir.
Protel Waiter App, POS sistemleriyle entegre olarak garsonların mobil cihazlar üzerinden sipariş almasına ve siparişi yönetmesine olanak tanır.
Daha Fazla BilgiWeb tabanlı cari hesap modülü Offer4, misafir profilleri oluşturarak misafirlere kişiselleştirilmiş kampanyalar sunmaya yardım eder. Cari hesap yönetimi ve kişiselleştirilmiş kampanya tasarımı artık daha kolay ve etkili.
Daha Fazla BilgiMutfaklarınızı sektörün en dayanıklı hepsi bir arada mutfak ekran sistemi (KDS) ile donatın ve her koşulda kesintisiz bir mutfak hizmeti vermeye devam edin.
Daha Fazla BilgiSimphony Cloud Restoran Donanım Ürünleri; dayanıklı POS terminalleri, taşınabilir Tablet 721, mutfak için KDS sistemleri ve hızlı ödeme sağlayan kart okuyucularıyla restoran operasyonlarını kolaylaştırır.
Daha Fazla BilgiHoReCa sektörüyle ilgili en güncel gelişmeler Protel Blog’da.
Evet, Simphony, envanter yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), ödeme çözümleri ve diğer üçüncü taraf uygulamalarla entegre olarak çalışabilir.
Restoran otomasyonu Simphony Cloud’un maliyeti, restoranın büyüklüğüne, ihtiyaçlarına ve seçilen özelliklere göre değişiklik gösterir. Detaylı fiyat bilgisi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Evet. Simphony, Windows ve Android işletim sistemlerine sahip tabletlerde marka ve model fark etmeksizin kullanılabilir.
Simphony, internet bağlantısı olmadığında bile temel işlevlerini sürdürebilir ve bağlantı yeniden kurulduğunda verileri buluta göndererek senkronize olur.
Simphony, satış verileri, envanter durumu ve müşteri davranışları gibi konularda detaylı raporlar ve analizler sunar.
Evet, Simphony, müşteri sadakat programlarını yönetmek ve analiz etmek için entegre araçlar sunar.
Simphony, kullanıcı dostu arayüzü ve esnek yapısıyla kolay kurulum ve kullanım imkanı sağlar.