
En Çok Kullanılan Otel Programları
Tüm dünyada üretilen farklı yazılım çözümleri otel yönetimi konusunda turizm profesyonellerine sorunsuz operasyonlar ve unutulmaz misafir deneyimleri yaratmak için yardım...
Yazıyı okuOtellerinde ileri seviye misafir deneyimi yaratmak isteyen oteller kullandıkları otel yönetim çözümlerine CRM sistemlerini entegre ederek çok daha ileri seviye, yapay zeka destekli bir iletişim sunuyorlar.
dailypoint™ 360°, otelcilik sektörü için özel olarak tasarlanmış kapsamlı bir veri yönetimi ve CRM platformudur. dailypoint™ 360°, birden fazla kaynaktan gelen misafir verilerini yapay zeka destekli veri temizleme sürecinden geçirerek merkezi profiller oluşturur. Otellere gelirlerini artırmada yol gösterecek analizler ve pazarlama araçları sunar. Ayrıca rezervasyon ve sadakat yönetimi yaparak otellerin aracısız rezervasyonlarını artırır. dailypoint™ 360°, birden fazla modüle sahiptir.
CRM ve sadakat programlarını geliştirmek için özel olarak tasarlanmış önde gelen otel yönetim çözümü dailypoint™ 360° ile misafir etkileşimleri kalıcı ilişkilere dönüşür.
Otelinizin web sitesinde başlayan misafir yolculuğunda; rezervasyon aşamasından giriş anına, otelde konaklama süresinden misafiriniz otelden ayrıldıktan sonraki ilişkilerinize kadar tüm süreçlerde misafiriniz ile yakın temasta kalmanızı sağlar. Birden fazla kanaldan gelen veriyi tek bir platformda toplayan, tahminlemeler yapan ve otomatize edilmiş misafir iletişim kanallarıyla dailypoint™, otellere başarılı pazarlama stratejileri sunarken gelirlerini artırır ve misafir deneyimini en üst noktaya taşır.
Oteller, misafirlerinin deneyimleri boyunca yapılan tüm işlemleri ve rezervasyon bilgilerini farklı sistemlere kaydederek veri yönetimini gerçekleştirir. Kişiselleştirilmiş bir hizmet ve anlamlı içgörüler için sistemde bulunan profillerin olabildiğince doğru, tutarlı ve temiz olması gerekiyor. dailypoint™ Data Laundry modülü, 350 aşamalı veri kontrolü ve eşleştirmesi ile misafir profillerindeki tüm hataları düzeltir. Tekrar eden kontakların önüne geçilir ve profillerin cinsiyet bilgisi, coğrafi bilgisi ve müşteri segmenti otomatik olarak doldurulur.
dailypoint™ Profil Motoru, misafir verilerini OPERA Cloud gibi sistemlerden okur. Misafirin otelde nerelerde zaman geçirdiğini inceler. Misafir deneyimini tükettiği yiyeceklerden aldığı masaj hizmetlerine, özel notlardan oda tercihlerine kadar mercek altına alır. Profil motoru arkasında çalışan yapay zeka ile misafirinizi tanımakla kalmaz potansiyel ilgi alanlarını da tahmin edebilir. dailypoint™ Profil Motoru’nun sağladığı içgörülerle misafirlere potansiyel ilgi alanlarına göre kişiselleştirilmiş mailler gönderebilir ve misafirlerinizi şaşırtabilirsiniz.
dailypoint™ 360°, otellerin misafir verilerini tek bir çatı altında birleştirir. Bu sayede oteller, misafir sadakatini artırıp unutulmaz bir konaklama deneyimi sunmak için ihtiyaç duydukları tüm veriye tek yerden erişebilir.
Kişiselleştirilmiş kontrol panelinizi birkaç tıkla oluşturun.
350 aşamalı veri temizliği ile tüm kontaklara anında ulaşın.
Tüm sistemlerden gelen bilgileri içeren harmanlanmış merkezi profillere erişin.
Teklif ve onay yönetimini otomatik olarak yapın.
Üst ve çapraz satış stratejileriniz için kuponlardan yararlanın.
Dijital üye kartlarınızı, kuponlarınızı ve daha fazlasını dijital cüzdanda oluşturun.
Müşterilerinizin kim olduğunu tahmin edin.
Doğru kişilere doğru zamanda doğru teklifi gönderin.
Doğrudan rezervasyonları artırmak için puan sistemi kurun.
Geri bildirim ve formlarınızı tek ekrandan yönetin.
Verilerinizi en doğru şekilde okuyup anlayın.
Entegre gizlilik panosu ile tüm izin süreçlerini yönetin.
Misafirlerinizi otelinizdeki etkinlikler hakkında bilgilendirin.
Tüm satış faaliyetlerinizi tek bir ekrandan takip edin.
Oteliniz hakkındaki en son bilgileri misafirlerinizle paylaşın.
Rezervasyonlara ait önemli bilgileri takvimlerde görüntüleyin.
HoReCa sektörüyle ilgili en güncel gelişmeler Protel Blog’da.
CRM yazılımı, müşteri ilişkilerini yönetmek için kullanılan bir araçtır. Müşteri verilerini toplayarak kişiselleştirilmiş hizmetler sunmayı ve müşteri sadakatini artırmayı sağlar.
CRM çözümleri, işletmelere çeşitli önemli faydalar sunar:
Otel CRM yazılımı işletmelerin müşteri ihtiyaçlarını daha iyi anlamalarına ve karşılamalarına yardımcı olarak daha güçlü ilişkiler kurmalarını sağlar.
Otel CRM çözümleri; müşteri tercihlerini, satın alma geçmişini ve etkileşimlerini takip ederek işletmelerin kişiselleştirilmiş deneyimler sunmasına ve müşteri memnuniyetini artırmasına olanak tanır. Pazarlama, müşteri desteği ve satış süreçlerini otomatikleştirmek, manuel hataları azaltır ve personelin diğer işlere daha fazla zaman ayırmalarını sağlar.
CRM sistemleri, zamanında ve kişiselleştirilmiş teklifler sunarak müşteri sadakatini artırır, müşteri kaybını azaltır. Veriye dayalı içgörüler sunarak işletmelerin satış stratejileri, pazarlama kampanyaları ve müşteri hizmetleri iyileştirmeleri hakkında bilinçli kararlar almalarına yardımcı olur.
Otel CRM yazılımları müşteri verilerini merkezileştirerek farklı ekiplerin (örneğin, satış, pazarlama ve destek) paylaşımına sunar ve işletmenin müşterilerle tutarlı bir iletişim sürdürmelerini sağlar.
CRM çözümleri, çeşitli sektörlerdeki işletmeler ve profesyoneller tarafından kullanılabilir: satış - pazarlama ekipleri, müşteri destek ekipleri, küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ'ler), büyük kuruluşlar, e-ticaret işletmeleri, oteller ve konaklama sektörü, gayrimenkul acenteleri, sağlık hizmetleri sağlayıcıları, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar ve konuk ağırlama sektörü işletmeleri.
CRM programı kullanmak, işletme operasyonlarını kolaylaştırıp hızlandırırken iş takiplerini ve görevlendirilmeleri de otomatikleştirir. Diğer taraftan işletmenin müşteri bilgilerini düzenler ve yöneticilere daha başarılı sadakat programları ve satış olanakları için gerekli veriyi sağlar. Müşteri ilişkileri yönetiminden kişiselleştirilmiş hizmet sunumuna kadar birçok görevi otomatikleştirir. En iyi CRM programları, müşteri ilişkilerini yönetmek, satış süreçlerini optimize etmek ve veri analitiği ile işletmelere stratejik avantaj sağlamak için tasarlanmıştır.
Otel çözümleri, misafir memnuniyetini artırmak ve operasyonları daha verimli hale getirmek için gelişmiş CRM sistemleri ve otomasyon araçları sunar. Arama motoru çözümleri ise otellerin dijital görünürlüğünü artırarak potansiyel misafirlere daha kolay ulaşmasını ve doğrudan rezervasyon oranlarını yükseltmesini sağlar.