Yapay zeka destekli upsell uygulaması Nor1 ile
otelinizde otomatik gelir artışı

Otelinizde otomatik gelir artışının anahtarı

Oracle Hospitality Nor1 Cloud’un hizmet paketiyle misafirlere konaklamalarını istedikleri gibi şekillendirme fırsatı sunun. Oda yükseltmeleri, ek hizmetler, ürünler ve olanaklar gibi en çok "evet" deme olasılığı olan teklifleri check-in öncesinde ve sırasında sunarak, oteliniz için ek gelir oluşturun.

Nor1, yapay zeka (AI) kullanımıyla gelir stratejinizin bir parçası olarak misafirlerle anlamlı etkileşimler kurma fırsatlarını artırır. Otel personeli rutin ve tekrarlayan görevlerden kurtularak misafirlere daha fazla odaklanabilir, otel yönetimi ise yeni gelir artırıcı stratejilere zaman ayırabilir.

Yapay zeka destekli upsell uygulaması Nor1 ile <br class=otelinizde otomatik gelir artışı">

Nor1 iş zekası ile misafirlerinize
en doğru fiyatı teklif edin

Nor1’in iş zekası özelliği, hangi tekliflerin daha iyi performans gösterdiğini belirleyerek otel yöneticilerinin pazarlama konusunda stratejik adımlar atmasını sağlar. Ayrıca, Nor1 ile misafirlere rezervasyon motoru, varış öncesi e-postalar, uygulamalar ve mobil mesajlar aracılığıyla upsell teklifleri sunulabilir. Tüm teklif süreçleri ise Nor1 Portalı üzerinden kolayca yönetilebilir.

Gerçek veriye dayalı teklifler için Nor1

Nor1, yapay zeka ile kişiselleştirilmiş oda yükseltme ve çapraz satış teklifleri sunarak hem misafir deneyimini geliştirir hem de otelin gelirlerini artırır. Gerçek zamanlı veri erişimi ve merkezi yönetim sayesinde operasyonel verimliliği artırır.

Yapay zeka destekli upsell

Yapay zeka destekli upsell

Yapay zeka ve makine öğrenimiyle kişiselleştirilmiş oda yükseltme, çapraz satış teklifleri sunar.

Kişiselleştirilmiş tekliflerle artan gelir

Kişiselleştirilmiş tekliflerle artan gelir

Misafirin "evet" deme olasılığı en yüksek kişiselleştirilmiş tekliflerle otelin gelirlerini artırır.

Hizmet odaklılık

Hizmet odaklılık

Personel, manuel upsell teklifleriyle uğraşmak yerine misafirlere kaliteli bir deneyim sunmaya odaklanabilir.

Veri analizi

Veri analizi

Verileri analizi yaparak trendleri izler, teklifleri optimize eder ve performansı değerlendirir.

Doğru zamanda teklif

Doğru zamanda teklif

En isabetli teklifi en doğru zamanda sunarak misafir memnuniyetini artırır.

Kolay operasyonlar

Kolay operasyonlar

Tüm süreç Nor1 Portalı üzerinden ilerler, operasyonlar kolaylaşır, verimlilik artar.

  • Upsell nedir?
    Otellerde upsell uygulaması; misafirlerin oda yükseltme, yemek paketleri veya spa hizmetleri gibi daha yüksek değerli hizmetleri satın almasını teşvik ederek otel gelirini artırma ve misafir deneyimini iyileştirme tekniğidir. Upsell otel karlılığını artırma ipuçlarından biridir ve doğru stratejilerle uygulandığında etkili müşteri memnuniyeti yönetimi yaparak misafir memnuniyetini ve otel gelirlerini yükseltir.
  • Otomatik upsell uygulaması avantajları nelerdir?
    Upsell uygulamaları misafirlere kişiselleştirilmiş teklifleri doğru zamanda sunarak otellerin satış ve gelirinin artışı sağlar. Personelin iş yükünü misafirin evet deme ihtimali en yüksek upsell fırsatını otomatik olarak sunarak azaltır. Yerleşik analiz araçlarıyla performansı takip etmeyi ve stratejileri geliştirmeyi kolaylaştırır. Upsell uygulaması ile misafire birden fazla kanaldan iletişim fırsatı sunulur, satış ihtimalleri hiç olmadığı kadar artar.
  • Upsell uygulaması otel yönetiminde ne işe yarar?
    Otellerde upsell uygulaması, otel yönetiminde oda yükseltme ve ek hizmet teklifleriyle misafir deneyimini iyileştirmek ve otelin geliri artırmaya yarar. Otelin geçmiş verilerine dayalı upsell önerileri sunar, otel yönetim sistemine entegre çalışarak teklifi doğru zamanda iletir.

Protel ile keşfet, trendleri yakala!

HoReCa sektörüyle ilgili en güncel gelişmeler Protel Blog’da.

Sık Sorulan Sorular

  • Upsell tekniği nedir? / Up selling nedir?

    Upsell, bir işletmenin müşteriyi başlangıçta satın almayı düşündüğünden daha pahalı bir oda veya hizmet almaya teşvik ettiği bir satış tekniğidir. Bu teknik, müşteriye ek özellikler, hizmetler veya daha üst düzey ürünler sunarak satışın toplam değerini artırmayı, müşterinin deneyimini iyileştirmeyi ve ek ihtiyaçlarını karşılamayı hedefler. Özellikle otellerde, konuğun “evet” deme olasılığının en yüksek olduğu oda yükseltmeleri ve hizmetler gibi teklifleri otele giriş öncesinde ve sırasında sunarak hem misafir memnuniyetini artırabilir hem de oteliniz için ek gelir elde edebilirsiniz. Upsell nedir, upsell tekniği nedir, upsell ne demek soruları müşterilere mevcut ürün ya da hizmetlerin daha üst seviyedeki versiyonlarını veya ek özelliklerini önererek satış değerini artırmayı hedefleyen bir strateji olduğu söylenebilir.

  • Otomatik upsell uygulaması nedir?

    Otomatik upsell uygulaması, işletme personelinin manuel müdahalesine gerek kalmadan, hizmet veya ürün satın alacak müşterilere kişiselleştirilmiş upsell fırsatları sunmak için otomasyon ve veri analizini kullanan bir yazılımdır. Bu tür bir uygulamalar, genellikle otellerdeki mevcut otel yönetim sistemlerine sistemlerle entegre olur ve misafir tercihlerini, geçmiş davranışlarını ve gerçek zamanlı verileri otel yönetim sisteminden çekerek analiz eder. Bu analizlere dayanarak, rezervasyon süreci, varış veya varış öncesi iletişim gibi en uygun zamanlarda müşterilere ilgi göstermeleri en yüksek olan yükseltme seçenekleri, ek hizmetler veya geliştirilmiş ürünler sunar.

    Otomatik upsell uygulamasının avantajları arasında artan verimlilik, sürekli upsell fırsatları, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleri ve daha yüksek gelir bulunur. Bu sayede, müşterilere daha alakalı ve cazip seçenekler sunarak, insan gücüne olan bağımlılık en aza indirilir ve işletmenin potansiyel gelirleri maksimize edilir.

  • Otomatik upsell uygulaması nasıl kullanılır?

    Nor1 upsell uygulamasını etkili bir şekilde kullanmak için otelinizin mülk yönetim sistemi (PMS) ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) sistemi ile entegre edin. Bu entegrasyon, misafir verilerine ve tercihlerine erişim sağlayarak kişiselleştirilmiş yükseltme teklifleri sunmanıza olanak tanır. Tekliflerin ne zaman ve nasıl sunulacağını belirlemek için misafir davranışlarına, rezervasyon değerine veya konaklama süresine göre kurallar oluşturun. Uygulamanın yapay zeka özelliklerini kullanarak misafir verilerini analiz edin ve oda yükseltmeleri veya ek hizmetler gibi ilgili önerilerde bulunun. Bu tekliflerin zamanlamasını, rezervasyon sırasında, varış öncesi iletişimlerde veya varış esnasında görünecek şekilde otomatikleştirin. Performansı, dönüşüm oranlarını ve gelir üzerindeki etkisini değerlendirmek için yerleşik analiz araçlarını kullanın ve upsell stratejilerinizi sürekli olarak optimize edin. Daha fazla upsell yöntemi için otel karlılığını artırma ipuçları yazımızı ziyaret edebilirsiniz.

  • Otomatik upsell uygulamasını kimler kullanabilir?

    Otomatik upsell uygulaması otel PMS çözümü ile entegre olarak özellikle müşterin hizmet, oda yükseltmelerinin veya ek satın alımların sunulabileceği oteller, e-ticaret platformları, havayolları, araç kiralama hizmetleri, etkinlik yönetimi, kruvaziyer hatları, restoranlar gibi hizmet sektörü işletmeleri tarafından kullanılabilir. Otel yönetiminde de yakın zamanda kullanılmaya başlanmıştır.

  • Upsell uygulaması özellikleri nelerdir?

    Upsell uygulamaları, misafir verilerini kullanarak tercihlerine, geçmiş davranışlarına ve rezervasyon geçmişine göre kişiselleştirilmiş öneriler sunar.

    Manuel müdahaleye gerek kalmadan, rezervasyon, otele varış veya varış öncesi gibi önemli anlarda otomatik olarak teklif oluşturur ve sunar.

    İşletmelerin doğru ve zamanında upsell fırsatları sunmasını sağlayan gerçek zamanlı verilere erişim imkânı sunar.

    Dönüşüm oranları ve gelir artışı gibi metriklere dayalı stratejilerin optimize edilmesini sağlayan raporlama araçları içerir.

  • Upsell uygulaması otelcilikte ne işe yarar?

    Upsell uygulaması bir otel yazılımı ürünüdür, otellerin misafirlere ek hizmet ve ürünler sunarak hem gelirlerini artırmasını hem de misafir memnuniyetini yükseltmesini sağlar.

Protel Çözümlerini Keşfedin!

Keşfet

Detaylı bilgi için sizi arayalım