
En Çok Kullanılan Otel Programları
Tüm dünyada üretilen farklı yazılım çözümleri otel yönetimi konusunda turizm profesyonellerine sorunsuz operasyonlar ve unutulmaz misafir deneyimleri yaratmak için yardım...
Yazıyı okuOtellerin sunduğu hizmetler gibi işleyişleri ve raporlama ihtiyaçları da kendine has dinamiklere sahip. Protel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti ile oteller artık hayal ettikleri tüm raporları erişebilir, raporu görmek istediği metriklere göre özelleştirebilir! Yani artık oteller farklı uygulamaların hazırladığı standart raporlardan çok daha fazlasına sahip olabilir. Çünkü Protel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti otellerin kullandığı tüm diğer yazılım çözümlerinden veri alabilir, bu verileri birleştirebilir. Böylece oteller çok zengin içgörüler elde edebilir, hizmet ve kalite standartlarını yükseltebilir.
İletişime GeçProtel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti çözümü otelin tercih ettiği akıllı otel çözümleri, POS sistemleri ve benzeri tüm sistemlerle sorunsuz bir şekilde entegre olur. Bu kanallardan topladığı rezervasyon, oda doluluk, SPA satışları, envanter, restoran ve bar gibi otelin diğer satış noktalarından gelen işlem verilerini yöneticilerin isteklerine göre bir araya toplar. Otelin her alanında yürütülen operasyon kesintisiz devam ederken yöneticiler tesisin operasyonel ve finansal performansını ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilmiş raporlarla anlık olarak analiz edebilir.
Araştırmalara göre otellerin %70'inden fazlası Protel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti gibi iş zekası (BI) çözümlerine yatırım yaparak operasyonel verimliliklerini artırmayı ve misafir deneyimlerini geliştirmeyi hedefliyor.
Yönetim konsolu, Protel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti uygulamalarının ve kullanıcılarının merkezi yönetimini sağlar. Bu konsol üzerinden veri bağlantıları, güvenlik ayarları ve uygulama dağıtımları kolayca kontrol edilir.
Otel yönetim sistemleri; rezervasyonlar, oda durumları ve misafir bilgileri gibi operasyonel verileri yönetir. Protel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti bu kanallardan veri toplar, analiz ederek işletme performansının artırılmasına yardım eder.
Satış noktası sistemlerinden elde edilen veriler, satış trendlerini ve envanter hareketlerini izler. Protel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti, bu verileri analiz ederek yöneticilere dönem bazlı, otelin diğer gelir merkezinden gelen verilerle zenginleştirilmiş içgörüler sunar. Bu sayede oteller satış stratejilerini gerçek verilere dayalı olarak geliştirebilirler.
Müşteri ilişkileri yönetimi verileri; müşteri davranışları ve tercihleri hakkında bilgi sağlar. Protel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti, bu verileri kullanarak otellerin daha fazla kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyası oluşturması için gerekli olan fırsatların görünmesini sağlar.
Kar ve zarar raporları, konuk ağırlama işletmelerinin finansal performansını değerlendirir. Protel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti, bu gelir ve giderleri yöneticinin istediği detaylarla birlikte analiz ederek işletmenin ârlılığını artırma stratejileri geliştirilmesine destek olur.
Sadakat yönetimi raporları müşteri sadakat programlarının etkinliğini ölçerek analiz eder. Protel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti, bu verileri anlamlı içgörülere dönüştürerek sadakat programlarını daha verimli hale getirir ve otelin müşteri bağlılığını güçlendirmesine yardımcı olur.
Protel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti'nin mobil uyumlu raporları, yöneticilere otelde olmadıklarında, eğitimdeyken hatta tatildeyken bile tüm verilere anlık erişim imkanı sağlar. Böylece yöneticiler, operasyonu her an takip edebilir, hızlı kararlar alarak süreci daha verimli ve etkili bir şekilde yönetebilir.
Kanal rezervasyon raporları, otellerin hangi kanallardan daha fazla rezervasyon aldığını ve bu kanalların performansını analiz etmesini sağlar. Bu veriler, Protel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti'yle özelleştirilecek raporlara entegre edilerek rezervasyon süreçlerinin daha etkin bir şekilde yönetilmesine ve stratejik kararlar alınmasına olanak tanır.
Kârlılığı artıracak fırsatları veriye dayalı olarak öngörebilir, bu sayede alacağınız stratejik kararlarla hem krizlere karşı hazırlıklı olur hem de gelirlerinizi en üst seviyeye çıkararak sürdürülebilir büyüme sağlayabilirsiniz.
Entegre veri analizi ve özelleştirilebilir raporlamaları sayesinde, yöneticiler veriye dayalı stratejik kararlar alabilir.
Otelin kullandığı farklı dijital sistemlerden gelen verileri tek bir platformda birleştirir.
Kanal ve müşteri segment performanslarını analiz ederek karlılığı artıracak stratejiler geliştirmeye yardım eder, zamandan tasarruf sağlar.
Forecast raporları ve senaryo analizleriyle otel yöneticilerinin her türlü krize karşı hazırlıklı olmasına yardımcı olur.
Protel’in İş Zekası ve Raporlama Hizmeti hazırlanacak raporlara bilgisayar ve mobil cihazlardan erişim imkanı sunar ve yöneticilerin anlık rapor ihtiyacını hızla karşılar.
Farklı kaynaklardan gelen verileri tek bir raporda birleştirir, analiz edilebilir raporlar oluşturur ve verileri güvenle korur.
Excel raporlarından kaynaklanan sorunları ortadan kaldırır, merkezi yönetim sağlar ve kurum içi işbirliğini destekler.
Raporlar, QlikView ve Power BI gibi platformlarda görüntülenebilir, ayrıca PDF veya Excel formatında paylaşılabilir. Bu sayede iş süreçleri hızlanır ve zamandan tasarruf sağlanır.
HoReCa sektörüyle ilgili en güncel gelişmeler Protel Blog’da.
Raporlama ve analitik aracı; gerçek zamanlı verilerle doluluk, gelir ve misafir memnuniyetini takip eder. Hazırladığı pazar analiziyle strateji geliştirilmesini destekler. Personel verimliliğini artırır, finansal yönetimi iyileştirir ve hizmetleri kişiselleştirerek misafir deneyimini geliştirir.
Otel raporlama çözümleri ve analitik çözümler otelin finansal performansını, operasyonel verimliliğini ve misafir geri bildirimlerini analiz ederek yöneticilerin daha bilinçli kararlar almasına yardım eder. Aynı zamanda fiyatlandırma stratejilerini optimize ederek gelir yönetimini destekler ve satış kanallarının etkinliğini değerlendirerek pazarlama stratejilerini geliştirir. Veri odaklı bu yaklaşımlar, otellerin hem kısa vadeli operasyonel başarı hem de uzun vadeli kârlılık elde etmelerini hedefler. Otel analitik çözümleri, işletme verilerini detaylı şekilde analiz ederek gelir yönetimini optimize eder, operasyonel verimliliği artırır ve misafir deneyimini kişiselleştirmeye yardımcı olur.
Raporlama ve analitik aracı otel yönetiminde farklı birim yöneticileri tarafından kullanılabilir ve her yönetici için özel içgörüler sunarak karar alma süreçlerini geliştirir. Bu modülle otel yöneticileri genel performansı izlerken, gelir yöneticileri fiyatlandırma stratejilerini optimize edebilir. Satış ve pazarlama ekipleri, kampanyaların ve rezervasyon kanallarının etkinliğini değerlendirirken finans ekipleri bütçeleme ve kârlılığı takip edebilir.
Otel yöneticilerinin, gerçek zamanlı veriler ve trendler doğrultusunda bilinçli kararlar almasını sağlar.