
En Çok Kullanılan Otel Programları
Tüm dünyada üretilen farklı yazılım çözümleri otel yönetimi konusunda turizm profesyonellerine sorunsuz operasyonlar ve unutulmaz misafir deneyimleri yaratmak için yardım...
Yazıyı okuÇerezleri kullanıyoruz
Web sitemizde gezinme deneyiminizi geliştirmek, size kişiselleştirilmiş içerik ve hedefli reklamlar göstermek, web sitesi trafiğimizi analiz etmek ve ziyaretçilerimizin nereden geldiğini anlamak için çerezleri ve diğer izleme teknolojilerini kullanıyoruz.
Günümüzde otel misafirleri giderek daha fazla kişisel ilgi, daha hızlı ve sorunsuz hizmet talep ediyor. Değişen dünyanın dinamiklerine hızlı adapte olan markalar bu talebe nasıl karşılık vereceğini biliyor: OPERA Cloud’u tercih ederek.
Global teknoloji devi Oracle tarafından geliştirilen OPERA Cloud; bulut ve mobilite teknolojilerini kapsamlı özelliklerle birleştirerek küresel, açık, ölçeklenebilir bir platform yaratıyor. Bu platform otel yöneticilerine ve sahiplerine ister tek bir otel ister büyük bir zincir yönetimi farketmeksizin tüm araçları bir arada sunuyor.
Bulut çözümleri geleneksel otel PMS’lerinin sağladığı tüm fonksiyonları sağlarken otel verilerini güçlü güvenlik duvarlarıyla korunan bulutta saklar. İnternet bağlantısı olan her yerden, istediği her an otel verilerine ulaşma ayrıcalığı ise özellikle otel yöneticilerine önemli bir mobilite sağlar. Küçük bir butik otelden dünyanın en ücra köşelerinde onlarca şubesi olan zincir otellere kadar her ölçekte tesisi tek ekrandan yönetme imkanı verir.
“Cloud sistemi bambaşka bir dünya. Opera Cloud ile telefonunuzdan, tabletinizden, Amerika'dan, Fethiye’den, her yerden hizmet verebiliyorsunuz.”
Modern kullanıcı arayüzü
Özelleştirilebilir gösterge paneli
Tek ve çoklu mülk yönetimi
Çoklu dil desteği ve para birimi
Bulut tabanlı
Mobil uyumlu
Yüksek derecede özelleştirilebilir
Web servis entegrasyonu
İleri seviye raporlama
Konaklama işletmeleri birkaç odalı butik otellerden, yüzlerce odası ve şubeleri olan dev tatil köylerine kadar farklı ölçekte olabilir. Otellerin ölçeklerinin değişmesi, işletmelerin otel yönetim sistemi gereksinimlerini sade çözümlerden daha gelişmiş, entegre ve çok yönlü sistemlere kadar genişletir.
OPERA otellere 3 farklı paket sunar. İşletmenin ihtiyaçlarını karşılayacak paketlerle oteller OPERA hizmetlerinden en doğru fiyatlarla faydalanabilirler
OPERA Cloud, işletmenize özel olarak ölçeklendirilir.
bağımsız oteller
yerel zincirler
bölgesel zincirler
global zincirler
Dünya çapında binlerce kurulumla kanıtlanmış bir geçmişe sahip olan Oracle Hospitality OPERA Cloud PMS, bir işletmeyi yönetmek ve büyütmek için gereken tüm araçları, hizmetleri ve bağlantı seçeneklerini sağlayan lider bir otel çözümüdür.
Oracle OPERA Cloud Central, OPERA Cloud’un modüllerindeki verileri ve işlevselliği tek bir kullanıcı arayüzü ve giriş ile merkezi hale getirir. Dağıtım, satış, hizmet etkileşimleri, sadakat programları ve daha fazlası üzerinden işletmenize kapsamlı bir bakış sunar.
Güçlü profil yaratmak, doğru yapıda rezervasyon oluşturmak, fiyat yönetimi, ön büroda misafir karşılama gibi birçok ana PMS özellikleri hiç olmadığı kadar kolay kullanımı olan kullanıcı dostu ekranlarda.
Bulut esneklik sayesinde bilinen otel yönetim sistemleri daha güçlü bir hale geliyor. Yapay zeka teknolojisiyle güçlendirilmiş OPERA Cloud, sizin adınıza 7/24 üst ve çapraz satış yapmaya hazır.
Otellerde en büyük ve detaylı operasyonlar grup operasyonları. OPERA Cloud etkinlik yönetimine özgü modülüyle oteller için satış hedeflerini gerçekleştirmeden grup yönetimine, envanter kontrolünden tahminleme raporlarına kadar detaylı bir hizmet sunar.
OPERA, konaklama sektörünün değişen ihtiyaçlarını karşılamak için işletme sahibi ve yöneticilerine tesislerini bir otel yönetir gibi profesyonel bir şekilde yönetebilmeleri için gereken tüm araçları bir arada sunar.
OPERA Cloud Multi-property modülüyle zincir oteller tüm verilerini tek bir veritabanında toplayabilir. Satış yönetiminden misafir profillerine kadar tüm süreçler merkez tarafından kolaylıkla yönetilebilir.
OPERA Cloud Raporlama ve Analitik, üst düzey metriklerden bireysel işlemlere kadar verileri değerlendirmek için çeşitli grafiksel formatlar sunar. KPI’ları kolayca taramak için panolar hazırlar ve sürükle bırak özelliğiyle özel raporlar oluşturarak yayınlar.
Oracle Hospitality OPERA Kanal Yönetimi, fiyatları ve envanteri tüm doğrudan ve dolaylı dağıtım kanallarında sorunsuz bir şekilde geliştirmenize destek olur.
OHIP ile işletmenizin ihtiyaç duyduğu herhangi bir çözümü bulmak ve birkaç saniye içinde kullanmaya başlamak çok kolay! Dünyanın herhangi bir yerinde üretilmiş ve Oracle tarafından onaylanmış yazılım çözümlerine OHIP üzerinden erişebilir ve otelinizi en üst seviye esnekliğe kavuşturabilirsiniz.
3.000'den fazla modern uygulama
İki yönlü entegrasyon
Hızlı kullanım ve kurulum
Gerçek zamanlı geri bildirim kanalı
Açık API mimarisi
Single Sign-On özelliği
Bulut tabanlı PMS olan OPERA Cloud, otomatik olarak güncellenir, böylece yöneticiler her zaman en güncel sürümü kullanabilir. OPERA Cloud’un sağladığı mobilite sayesinde, tüm otel çalışanları mobil cihazları üzerinden misafir taleplerini anında alabilir, yönetebilir ve tamamlandığında ilgili birimlere bilgi verebilir.
OPERA Cloud’un bulut tabanlı yapısı otellerin BT yükünü ve maliyetini azaltır. Esnek yapısı sayesinde POS, SPA gibi çözümlerle entegrasyon imkânı sunarak daha verimli operasyonlar sağlar. Ayrıca, Oracle Cloud Infrastructure (OCI) altyapısının sunduğu katmanlı güvenlik önlemleriyle, OPERA Cloud, dünya çapında 200’den fazla ülkede alanında öncü otellerin tercih ettiği bulut tabanlı bir PMS sistemidir.
OPERA Cloud, misafir verilerini analiz ederek misafire özel oda yükseltme ve ek hizmet önerileri yapabilir. Yapay zeka destekli oda atama özelliği misafir tercihlerini önceliklendirir, rezervasyon önceliği, oda döngüsü, VIP statüsü ile üyelik seviyeleri gibi özelliklere göre oda ataması yaparak ön büro işlemleri kolaylaşır.
Sistem, misafirlerin tercihleri ve geçmiş deneyimlerini yorumlar ve yorumlara göre misafire en isabetli ek ürün önerilerini yapar.
OPERA Cloud kullanıcıları, Oracle’ın OHIP platformu sayesinde onlarca farklı işlev için 2.000’den fazla önceden oluşturulmuş entegrasyon şablonuna erişebilir.
OPERA Cloud, 200’den fazla ülkede oteller tarafından tercih edilen, ölçeklenebilir ve güvenilir bir PMS olma özelliğiyle farklı pazarların ihtiyaçlarına uyum sağlayarak dünya genelinde otel işletmelerinin tercihidir.
OPERA Cloud 20'den fazla dili destekleyerek özellikle uluslararası zincir otel operasyonlarının farklı dil konuşan personel tarafından etkin bir şekilde kullanılmasını sağlar.
OPERA Cloud otellerin küresel ölçekte faaliyet göstermesine olanak tanırken, çoklu dil ve para birimi desteği sunmasının yanı sıra yerel mali mevzuatlara ve standartlara uyum sağlamalarını da garanti eder.
OPERA Cloud Mobil Misafir Deneyimi, akıllı telefonlar için tasarlanmış misafir odaklı bir web uygulamasıdır. Misafirler, otele varışlarından 4 ila 48 saat önce kendilerine gönderilen bir e-posta ile ön kayıt işlemlerini başlatabilir. Misafir otele gelmeden rezervasyon özetini alabilir, bilgilerini güncelleyebilir, otelle iletişim kurabilir ve ek hizmet satın alabilir.
Protel, OPERA Cloud PMS ile mükemmel uyum sağlayacak çözümler sunarak otelinizin yönetim süreçlerini daha etkili hale getirir veya bu çözümleri geliştirir.
Protel konuk ağırlama sektöründe bulut dönüşüme önem vermekle birlikte OPERA On-premise ve Fidelio Suite8 hizmetlerini vermeye devam ediyor. Mevcut ürünlere ait detayları buradan görebilirsiniz.
Daha Fazla BilgiPMS Mobile, otel sahipleri, yöneticileri ve personelinin otel operasyonlarını akıllı telefonları üzerinden onlar hareket halindeyken bile yönetmelerine olanak tanıyan pratik bir çözümdür.
Daha Fazla BilgiNor1 otel üst satış çözümleri, yapay zekanın öğrenme gücünden yararlanarak misafirlere en cazip üst satış tekliflerini sunar. OPERA PMS ile rezervasyon motorlarına kusursuz şekilde entegre olan yetenekli bir gelir yönetimi ve misafir memnuniyeti platformudur.
Daha Fazla BilgiAcenta fiyatlarını kolayca özelleştirilebilir ve promosyonlar düzenlenebilir. Ürün, kişi sayısı, yaş, oda tipi gibi değişkenlere göre kontrat şartlarına en uygun fiyatı otomatik olarak sunar.
Daha Fazla BilgiRoommatik Dispenser, check-in kioskları ile resepsiyon işlemlerini dijitalleştirir, misafirin resepsiyonda geçirdiği süreyi ve iş gücü ihtiyacını azaltır. Misafirler telefonlarına gönderilen QR koduyla saniyeler içinde oda anahtar kartlarını alabilirler; hızlı, güvenli ve temassız.
Daha Fazla BilgiProtel e-Marketing çözümü, misafirlerden alınan İYS izinlerini güvenli bir şekilde OPERA'ya entegre eder, misafirleri demografik özelliklerine göre dinamik gruplara ayırır, kişiselleştirilmiş kampanyalar geliştirir.
Daha Fazla BilgiRezervasyon, banket ve ek hizmet ödemeleri hızlı ve güvenli bir şekilde tahsil edilir. Döviz seçenekleri, Masterpass entegrasyonu ve çok dilli destek sunulur. Misafirler, kart bilgilerine göre sanal POS’a yönlendirilerek taksitlendirme seçeneklerinden faydalanabilir.
Daha Fazla BilgiHoReCa sektörüyle ilgili en güncel gelişmeler Protel Blog’da.
Oracle tarafından geliştirilen OPERA Cloud, otel operasyonlarını kolaylaştıran ve misafir deneyimini kişiselleştirerek iyileştiren bir otel yönetim sistemidir. Aynı zamanda, konaklama işletmelerine ölçeklenebilirlik ve esneklik sunan bulut tabanlı bir yapıya sahiptir. Otel personeli ve yöneticilerine sunduğu mobilite ve esneklik sayesinde otel operasyonları sorunsuz ilerler.
Bulut tabanlı sistemler, hizmetlerin veya uygulamaların uzaktaki sunucularda barındırıldığı ve internet üzerinden erişildiği yapıları ifade eder. Bu sayede, yerel sunuculara veya donanıma ihtiyaç duyulmadan veri yönetimi ve depolaması sağlanır.
Oracle tarafından geliştirilen OPERA otel programını kullanmak için, yöneticinin öncelikle kullanıcı bilgileriyle sisteme giriş yapması gerekiyor. Daha sonra rezervasyon, ön büro, kat hizmetleri ve faturalandırma gibi modüller arasında gezinerek gerekli işlemleri yapabilirsiniz. Rezervasyonları, giriş-çıkış işlemlerini, oda atamalarını ve finansal işlemleri kolayca gerçekleştirip, misafir deneyimini iyileştirebilirsiniz.
Evet, OPERA Cloud PMS esnek ve ölçeklenebilir bir yapıya sahiptir, bu da onu küçük butik otellerden büyük uluslararası zincirlere kadar geniş bir yelpazede otel için uygun bir çözüm haline getirir. OPERA Cloud’un gelişmiş mimarisi sayesinde oteller, sistemi operasyonel ihtiyaçlarına göre özelleştirebilir ve iş büyüdükçe ölçeklendirebilir.