Mobil özellikli bir PMS olan Opera Cloud ile otelinizin bütün operasyonel süreçlerini, otel yönetim sistemine bağlayabilir ve büyük bir iş yükünden kurtulabilirsiniz. Kullanıcı dostu arayüzü ile operasyonel süreçleri hızlandırabilir ve verileri merkezileştirebilirsiniz. Ayrıca, otelinizde bulunan restoran, spa ve spor merkezi sistemleriyle entegre çalıştırabilir, bütün işlemleri tek sistem üzerinden yönetebilirsiniz.
OPERA Cloud (PMS)
Mobil özellikli bir PMS olan Opera Cloud ile otelinizin bütün operasyonel süreçlerini, otel yönetim sistemine bağlayabilir ve büyük bir iş yükünden kurtulabilirsiniz. Kullanıcı dostu arayüzü ile operasyonel süreçleri hızlandırabilir ve verileri merkezileştirebilirsiniz. Ayrıca, otelinizde bulunan restoran, spa ve spor merkezi sistemleriyle entegre çalıştırabilir, bütün işlemleri tek sistem üzerinden yönetebilirsiniz.
Opera Programı Nedir? Opera Otel Yönetim Sistemi (PMS)
Mobil özellikli bir PMS olan Opera Cloud ile otelinizin bütün operasyonel süreçlerini, otel yönetim sistemine bağlayabilir ve büyük bir iş yükünden kurtulabilirsiniz. Kullanıcı dostu arayüzü ile operasyonel süreçleri hızlandırabilir ve verileri merkezileştirebilirsiniz. Ayrıca, otelinizde bulunan restoran, spa ve spor merkezi sistemleriyle entegre çalıştırabilir, bütün işlemleri tek sistem üzerinden yönetebilirsiniz.
Zincir oteller için tasarlanmış rezervasyon modülüdür. Özellikle çağrı merkezi oluşturularak bu çağrı merkezine gelen taleplerin hızlıca değerlendirilmesi ve ilgili otellere gelen rezervasyonun otomatik olarak Opera sistemine eklenmesini sağlamaktadır.
Misafir sadakat programı uygulayan otel veya zincirler için Opera’nın sunduğu çözümdür. Misafirlerin puan kazanması, kazandıkları puanları ücretsiz konaklama, hediye konaklama, bir üst kategori odaya geçiş veya hediye ürün işlemleri harcamasını sağlayarak sadakat programınızı yönetebilmektedir.
Opera Zincir Otel Modülü (Opera Multi Property), zincir içindeki tüm otellerin misafir bilgilerini, seçilen tek bir merkezî sunucu üzerinde depolamasını sağlar. Bu sayede her işletmeniz için farklı donanım maliyetlerine gerek kalmadan, yeni işletmelerii kolaylıkla sisteme ekleyebilirsiniz.
Merkezi Satış Yönetimi Modülü (Sales Force Automation), satış fırsatlarını, potansiyellerini belirleyerek en uygun otele yönlendirme ve bilgilendirme yapar. Benzer şekilde, zincir üyesi tesislerin seminer, konferans salonu gibi banket birimlerinin doluluk oranlarını izleyerek bunlarla ilgili rezervasyonları da anlık olarak yönetir.
Opera yönetim sistemiyle entegre çalışarak banket etkinliklerini ve satış aktivitelerinizi organize etmenize yardımcı olur. Organizasyonla ilgili tüm düzenlemeleri ve değişiklikleri anlık olarak yapabilmenin ve izleyebilmenin yanında satış ekibinizin ziyaret notları ve görüşmeleriyle ilgili bilgileri de Opera içinde depolar ve raporlar.
Web teknolojisi kullanarak OPERA veri tabanına erişimi kolaylaştırmak üzere tasarlanmış entegre bir web arayüzü ailesidir. Opera Web Aracı, Opera ve modülleri ile birlikte çalışacak diğer uygulamalar için tam anlamıyla entegre bir yapı sağlar.
Zincir oteller için tasarlanmış rezervasyon modülüdür. Özellikle çağrı merkezi oluşturularak bu çağrı merkezine gelen taleplerin hızlıca değerlendirilmesi ve ilgili otellere gelen rezervasyonun otomatik olarak Opera sistemine eklenmesini sağlamaktadır.
Misafir sadakat programı uygulayan otel veya zincirler için Opera’nın sunduğu çözümdür. Misafirlerin puan kazanması, kazandıkları puanları ücretsiz konaklama, hediye konaklama, bir üst kategori odaya geçiş veya hediye ürün işlemleri harcamasını sağlayarak sadakat programınızı yönetebilmektedir.
Opera Zincir Otel Modülü (Opera Multi Property), zincir içindeki tüm otellerin misafir bilgilerini, seçilen tek bir merkezî sunucu üzerinde depolamasını sağlar. Bu sayede her işletmeniz için farklı donanım maliyetlerine gerek kalmadan, yeni işletmeleri kolaylıkla sisteme ekleyebilirsiniz.
Merkezi Satış Yönetimi Modülü (Sales Force Automation), satış fırsatlarını, potansiyellerini belirleyerek en uygun otele yönlendirme ve bilgilendirme yapar. Benzer şekilde, zincir üyesi tesislerin seminer, konferans salonu gibi banket birimlerinin doluluk oranlarını izleyerek bunlarla ilgili rezervasyonları da anlık olarak yönetir.
Opera yönetim sistemiyle entegre çalışarak banket etkinliklerini ve satış aktivitelerinizi organize etmenize yardımcı olur. Organizasyonla ilgili tüm düzenlemeleri ve değişiklikleri anlık olarak yapabilmenin ve izleyebilmenin yanında satış ekibinizin ziyaret notları ve görüşmeleriyle ilgili bilgileri de Opera içinde depolar ve raporlar.
Hazır kampanya şablonları ile restoranınız için sadakat kampanyası hazırlamak yalnızca birkaç dakikanızı alır.
Otelleriniz için her zaman daha fazlasını arıyorsanız bulut sunucu teknolojisiyle çalışan Opera Cloud ile tanışma zamanı.
Tarayıcı ve akıllı cihazlardan yönetilebilen Opera Cloud, kolaylıkla ve ek maliyet gerekmeksizin erişilebilen bir mobil çözümdür. Bu sayede otel personelleri, mobil cihazlar ile kontrol etmesi ve yönetmesi gereken operasyonları pratik bir şekilde gerçekleştirebiliyor.
POS Sistemleri ile 32 temas noktası arayüzüne sahip olan Opera Cloud, bulut sunucu teknolojisi sayesinde, yeni özelliklere ve entegrasyonlara uyum sağlıyor. Esnek altyapısı ile, işletme ihtiyaçlarına göre gelişiyor ve büyüyor. Ayrıca, Opera Cloud, Micros ve Simphony POS sistemiyle entegre çalışarak, işletmelerin veri kaybı yaşamalarının önüne geçiyor.
Opera Cloud, odaların maliyetleri, müsaitlik durumları, rezervasyonlar ve konaklama gibi pek çok operasyonel sürecin aynı anda yönetilmesini sağlıyor. Bu sayede, işletmelerin ek maliyete ve çözümlere olan ihtiyaçlarını ortadan kaldırıyor.
Opera Cloud, bulut sunucu altyapısı sayesinde, fiziksel sunucu giderlerini ve bakım giderlerini ortadan kaldırıyor. Bu sayede, geleneksel PMS çözümlerinden farklı olarak, bilgi işlem giderlerini büyük oranda azaltıyor.
20’den fazla dil desteği sunan Opera Cloud, farklı lokasyonlarda bulunan zincir işletmelerin tek sistem üzerinden yönetilebilmesine olanak tanıyor.
Bulut sunucu altyapısı sayesinde Opera Cloud, çok katmanlı mimariye sahip güvenlik sağlıyor. Bu sayede, otellerin verilerini, uygulamalarını, ödemelerini ve veri gizliliği standartlarını güvence altına alıyor.
Resort Manager, Opera Cloud kullanan müşterilerin tur operatörleri ve acentalarla kontratlarının tek bir platform üzerinden yönetilmesini sağlayan bir uygulamadır. Resort Manager ile acentalara sunulan fiyatlar kolaylıkla özelleştirilebilir ve promosyonlar kolaylıkla aktive edilebilir. Ürün, içerisinde kayıtlı bulunan kişi sayısı, yaş, oda tipi gibi değişken alanlara bağlı olarak kontrat şartlarına göre en doğru fiyatı sunar.
Resort Manager, otellerin yerel acentelerle anlaşma süreçlerini daha verimli ve kolay hale getiriyor. Özelleştirme seçenekleri sayesinde, sözleşmeler, oda tipleri ve çeşitli değişkenlere göre tüm fiyatları içerecek şekilde tasarlanabilir. Bu sayede, gelen taleplerin fiyatları otomatik olarak hesaplanır ve doğru bir şekilde fiyatlandırılmış rezervasyonlar, ile Opera Cloud’a kolaylıkla entegre edilebilir.
Tek bir ekrandan kontrat süreçlerini yönetebilir, zamandan tasarruf edebilir ve insan hatalarını önleyebilirsiniz.
Belirlediğiniz promosyonları son dakikada bile olsa istediğiniz tur operatörlerine iletebilir ve rezervasyon sayınızı artırabilirsiniz.
Çocuk yaş ve sayısına göre özelleştirilmiş fiyatlar oluşturabilir ve stratejik gelir yönetimi yapabilirsiniz.
Kişi sayısına göre rezervasyon fiyatını belirleyebilir ve yerel acentanız ile daha avantajlı şartlarda anlaşabilirsiniz.
Opera Cloud ile entegre olabilen Nor1 aracı misafirlere oda yükseltmeleri ve diğer upsell teklifleri sunmak için tasarlandı. İki dijital araç arasındaki entegrasyon sayesinde Nor1, Opera Cloud sisteminden gerçek zamanlı olarak veri alır, analiz ederek misafirlere en uygun yükseltme tekliflerini sunar. Nor1 bu yükseltme tekliflerini mobil cihazlar, e-posta veya otelin web sitesi aracılığıyla misafirlere iletir.
Nor1’in misafirlere daha kişiselleştirilmiş ve cazip teklifler sunabilme kabiliyetinin altında Opera Cloud’dan aldığı müşteri geçmişi ve tercih bilgileri yatar. Nor1’in eStandby, eXpress ve Checkin Merchandising özellikleri yapay zeka öğrenme yoluyla topladığı verileri yorumlayarak misafirlere cazip, nokta atışı teklifler sunar. Artık otel ekibi satış yerine misafir memnuniyetine odaklanabilir.
Roommatik ve Opera entegre olabilir ve bu entegrasyon sayesinde, Opera PMS ile Roommatik XS kodlayıcıları arasında kesintisiz veri akışı sağlanır. Misafirlerin check-in süreci, Opera PMS üzerinden otomatik olarak yönetilirken, Roommatik XS kodlayıcıları misafirin oda anahtarını hızlı ve güvenli bir şekilde hazırlar. Bu entegrasyon, misafirlerin resepsiyonda bekleme süresini en aza indirir ve personelin iş yükünü azaltır. Böylece, oteller hem misafir memnuniyetini artırır hem de operasyonel süreçlerini dijitalleştirerek modern bir konaklama deneyimi sunar.