e-Dönüşüm, dijitalleşen tüm süreçlere paralel olarak kamu işlemlerinin de online (internet üzerinden) olarak gerçekleştirilebilmesini kapsıyor. e-Dönüşüm sürecinin en önemli adımlarından sayılabilecek e-Devlet sayesinde kamu kurumlarının tebliğleri ve şirketlerin finansal durumları gibi veriler, internette yayımlanmaya başladı.
Protel, e-Dönüşüm çözümleri ile iş ortaklarına doğa dostu ve zaman kaybettirmeyen bir alternatif sunuyor.
E-dönüşüm Nedir? E-Dönüşüm Çözümleri
e-Dönüşüm, dijitalleşen tüm süreçlere paralel olarak kamu işlemlerinin de online (internet üzerinden) olarak gerçekleştirilebilmesini kapsıyor. e-Dönüşüm sürecinin en önemli adımlarından sayılabilecek e-Devlet sayesinde kamu kurumlarının tebliğleri ve şirketlerin finansal durumları gibi veriler, internette yayımlanmaya başladı.
Protel, e-Dönüşüm çözümleri ile iş ortaklarına doğa dostu ve zaman kaybettirmeyen bir alternatif sunuyor.
E-dönüşüm Nedir? E-Dönüşüm Çözümleri
e-Dönüşüm, dijitalleşen tüm süreçlere paralel olarak kamu işlemlerinin de online (internet üzerinden) olarak gerçekleştirilebilmesini kapsıyor. e-Dönüşüm sürecinin en önemli adımlarından sayılabilecek e-Devlet sayesinde kamu kurumlarının tebliğleri ve şirketlerin finansal durumları gibi veriler, internette yayımlanmaya başladı.
e-Dönüşüm, dijitalleşen tüm süreçlere paralel olarak kamu işlemlerinin de online (internet üzerinden) olarak gerçekleştirilebilmesini kapsıyor. e-Dönüşüm sürecinin en önemli adımlarından sayılabilecek e-Devlet sayesinde kamu kurumlarının tebliğleri ve şirketlerin finansal durumları gibi veriler, internette yayımlanmaya başladı.
Protel’e ait PortalPLUS e-Fatura çözümü, otel ve restoran yönetim sistemlerinde düzenlenen elektronik faturaların kontrol, alıcısına gönderim, durum takibi, alım ve kayıt süreçlerini tek kaynaktan yöneten, zincir işletmeler için merkezi yönetim imkanı sunan; kullanıcı dostu arayüzü ve sektöre özel fonksiyonları ile bugün 250’den fazla işletme tarafından kullanılan bir uygulamadır.
PortalPLUS e-Defter çözümü ile GİB tarafından belirlenen standartlarda oluşturulmuş muhasebe fişi kayıtlarından e-Defter oluşturma, e-Defter beratı oluşturma, e-Defter ve beratının mükellefin e-imzası ya da mali mühür ile onaylanması, GİB tarafından onaylanan beratların sisteme tekrar alınması ve görüntülenmesi işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
PortalPLUS kullanan işletmeler, desteklenen kanallarda üretilen e-arşiv faturalarının Gelir İdaresi Başkanlığı sistemine gönderimi ve alıcılarına e-posta olarak iletilmesi süreçlerini PortalPLUS üzerinden yönetebilir.
PortalPlus e-İrsaliye Çözümü, mal hareketlerinin elektronik ortamda düzenli bir şekilde izlenmesi amacıyla fiilen kağıt ortamda düzenlenmekte olan “sevk irsaliyesi” belgesinin, elektronik ortamda düzenlenmesi, alıcısına elektronik ortamda iletilmesi ve elektronik ortamda muhafaza ve ibraz edilmesine ilişkin yapılan düzenlemeleri kapsar.
PortalPLUS e-Adisyon çözümü, Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği’ne göre elektronik bir belge türüdür ve adisyon belgesinin tüm hukuki niteliklerini taşır. Diğer e-Belgeler gibi dijital ortamda düzenlenir ve saklanır. Ancak, e-Adisyon sadece belirli hizmet işletmeleri için zorunlu bir belge değildir, kullanımı tercihe bağlıdır.
e-İhracat, online platformlar aracılığıyla yurt dışından alınan siparişleri, mikro ihracat kuralları çerçevesinde alıcıya ulaştırma imkanı sağlar. Bu, uluslararası piyasaya çevrimiçi olarak girmek anlamına gelir ve sınır ötesi e-Ticaretin bir parçasıdır.
Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından sunulan hizmetlerin elektronik ortamda yapılabildiği İnteraktif Vergi Dairesi ile kuruma gitmeye gerek kalmadan hızlı ve güvenilir bir şekilde işlemlerin online olarak gerçekleştirilir. Tüm gerçek ve tüzel kişilerin İnteraktif Vergi Dairesi üzerinden istedikleri zaman işlem yapabilmelerini ve takip edebilmelerini sağlar.
Protel’e ait PortalPLUS e-Fatura çözümü, otel ve restoran yönetim sistemlerinde düzenlenen elektronik faturaların kontrol, alıcısına gönderim, durum takibi, alım ve kayıt süreçlerini tek kaynaktan yöneten, zincir işletmeler için merkezi yönetim imkanı sunan; kullanıcı dostu arayüzü ve sektöre özel fonksiyonları ile bugün 250’den fazla işletme tarafından kullanılan bir uygulamadır.
PortalPLUS e-Defter çözümü ile GİB tarafından belirlenen standartlarda oluşturulmuş muhasebe fişi kayıtlarından e-Defter oluşturma, e-Defter beratı oluşturma, e-Defter ve beratının mükellefin e-imzası ya da mali mühür ile onaylanması, GİB tarafından onaylanan beratların sisteme tekrar alınması ve görüntülenmesi işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
PortalPLUS kullanan işletmeler, desteklenen kanallarda üretilen e-arşiv faturalarının Gelir İdaresi Başkanlığı sistemine gönderimi ve alıcılarına e-posta olarak iletilmesi süreçlerini PortalPLUS üzerinden yönetebilir.
PortalPlus e-İrsaliye Çözümü, mal hareketlerinin elektronik ortamda düzenli bir şekilde izlenmesi amacıyla fiilen kağıt ortamda düzenlenmekte olan “sevk irsaliyesi” belgesinin, elektronik ortamda düzenlenmesi, alıcısına elektronik ortamda iletilmesi ve elektronik ortamda muhafaza ve ibraz edilmesine ilişkin yapılan düzenlemeleri kapsar.
PortalPLUS e-Adisyon çözümü, Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği’ne göre elektronik bir belge türüdür ve adisyon belgesinin tüm hukuki niteliklerini taşır. Diğer e-Belgeler gibi dijital ortamda düzenlenir ve saklanır. Ancak, e-Adisyon sadece belirli hizmet işletmeleri için zorunlu bir belge değildir, kullanımı tercihe bağlıdır.
e-İhracat, online platformlar aracılığıyla yurt dışından alınan siparişleri, mikro ihracat kuralları çerçevesinde alıcıya ulaştırma imkanı sağlar. Bu, uluslararası piyasaya çevrimiçi olarak girmek anlamına gelir ve sınır ötesi e-Ticaretin bir parçasıdır.
Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından sunulan hizmetlerin elektronik ortamda yapılabildiği İnteraktif Vergi Dairesi ile kuruma gitmeye gerek kalmadan hızlı ve güvenilir bir şekilde işlemlerin online olarak gerçekleştirilir. Tüm gerçek ve tüzel kişilerin İnteraktif Vergi Dairesi üzerinden istedikleri zaman işlem yapabilmelerini ve takip edebilmelerini sağlar.
e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv çözümleri ile kağıt, baskı, kargo, arşiv gibi maliyetlerden kurtulur, dijital ortamda işinizi hızla tamamlayarak zamandan tasarruf edersiniz.
Protel e-Dönüşüm çözümleri, sunduğumuz restoran ve otel programları ile 100% uyumlu olduğu için işletmenizdeki mevcut sistemlere kolayca entegre edilir ve operasyon verimliliğinizi yükseltir.
Protel e-Dönüşüm çözümleri ile gerçekleştirdiğiniz tüm işlemler kayıt altındadır ve belge karşı tarafa ulaştığında yasal olarak bilgilendirilirsiniz.
e-Fatura, e-Defter ve diğer tüm e-Dönüşüm sistemleri, perakendeden, yiyecek & içecek işletmeciliğine, anonim, limited, gerçek ve şahıs şirketi unvanına sahip tüm mükellefler e-Dönüşüm sistemlerini kullanılabilir.
Cirosu 5 milyon TL üzeri olan şirketlerin e-Fatura kullanması zorunlu olmakla birlikte e-Faturaya geçmek için bir ciro kotası yoktur. İsteyen işletmeler, gönüllü başvuru ile aynı şekilde e-Faturaya geçiş yapabilir.
e-Fatura, e-Defter ve diğer tüm e-Dönüşüm sistemleri, perakendeden, yiyecek & içecek işletmeciliğine, anonim, limited, gerçek ve şahıs şirketi unvanına sahip tüm mükellefler e-Dönüşüm sistemlerini kullanılabilir.
Cirosu 5 milyon TL üzeri olan şirketlerin e-Fatura kullanması zorunlu olmakla birlikte e-Faturaya geçmek için bir ciro kotası yoktur. İsteyen işletmeler, gönüllü başvuru ile aynı şekilde e-Faturaya geçiş yapabilir.
e-Fatura süreçlerini özel entegratörler ile yönetmek isterseniz PortalPLUS – Özel Entegratör Bağlantı Yöntemini kullanabilirsiniz.
e-Fatura entegrasyonunu uygulayabilmemiz için işletmenizin bu firmalarla ayrıca anlaşma yapmış olması gerekir. Özel entegratör hesap bilgileri PortalPLUS üzerinde konfigüre edilerek sistemde aktive edilir.
Bu şekilde, tüm süreci PortalPLUS arayüzü üzerinden yönetebilirsiniz. Sistemin Gelir İdaresi ile bağlantısı özel entegratör kanalıyla sağlanmaktadır.
e-Fatura süreçlerini özel entegratörler ile yönetmek isterseniz PortalPLUS – Özel Entegratör Bağlantı Yöntemini kullanabilirsiniz.
e-Fatura entegrasyonunu uygulayabilmemiz için işletmenizin bu firmalarla ayrıca anlaşma yapmış olması gerekir. Özel entegratör hesap bilgileri PortalPLUS üzerinde konfigüre edilerek sistemde aktive edilir.
Bu şekilde, tüm süreci PortalPLUS arayüzü üzerinden yönetebilirsiniz. Sistemin Gelir İdaresi ile bağlantısı özel entegratör kanalıyla sağlanmaktadır.
Entegratör | İletişim | Açıklama |
---|---|---|
E-mail: edonusum@protel.com.tr Tel: 0850 333 77 85 |
e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu mevcuttur. Detaylı bilgiye buradan erişebilirsiniz. | |
E-mail: info@digitalplanet.com.tr Tel: (212) 483 72 93 |
e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu mevcuttur. | |
E-mail: info@efinans.com.tr Tel: (212) 370 42 00 |
e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu mevcuttur. | |
E-mail: efatura@ingbank.com.tr Tel: 0850 222 0 600 |
e-Fatura entegrasyonu mevcutttur. | |
E-mail: efatura@uyumsoft.com.tr Tel: 0212 467 33 33 |
e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu mevcutttur. | |
E-mail: basvuru@turkkep.com.tr Tel: 444 85 37 |
e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu mevcutttur. | |
E-mail: info@superentegrator.com Tel: 0216 288 0778 |
e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu mevcutttur. |
e-Arşiv sisteminde kayıtlı faturalar için Protel e-Arşiv Fatura Sorgulama sistemini kullanabilirsiniz.
Entegratör | İletişim |
---|---|
E-mail: edonusum@protel.com.tr Tel: 0850 333 77 85 – e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu mevcuttur. Detaylı bilgiye buradan erişebilirsiniz. |
|
E-mail: info@digitalplanet.com.tr Tel: (212) 483 72 93 – e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu mevcuttur. |
|
E-mail: info@efinans.com.tr Tel: (212) 370 42 00 – e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu mevcuttur. |
|
E-mail: efatura@ingbank.com.tr Tel: 0850 222 0 600 – e-Fatura entegrasyonu mevcutttur. |
|
E-mail:efatura@uyumsoft.com.tr Tel: 0212 467 33 33 – e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu mevcutttur. |
|
E-mail:basvuru@turkkep.com.tr Tel:444 85 37 – e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu mevcutttur. |
|
E-mail: info@superentegrator.com Tel: 0216 288 0778 – e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu mevcutttur. |
e-Arşiv sisteminde kayıtlı faturalar için Protel e-Arşiv Fatura Sorgulama sistemini kullanabilirsiniz.