Online Satış ve Dağıtım Maliyetleri Nasıl Düşürülür?
Online rezervasyon ve satış sektöründe otellerin doluluğunun yarıdan fazlasını Online Seyahat Acenteleri’nin oluşturduğunu yıllar içinde yükselerek gelen trendle beraber artık rahatlıkla söyleyebiliyoruz. Offline’dan online’a geçiş döneminde fazla önemsenmeyen maliyet tarafı da gitgide daha büyük önem taşımaya başladı. Otel müdürleri ve sahipleri tarafından halen %18 ila %25 arası değişen komisyon maliyetlerine olan itirazlar daha yüksek sesle dile getirilmeye başlandı.Ardından sektör,...
Restoranlar Mobil Çağı Benimsiyorlar
POS sistemi gibi etkili bir teknoloji, restoran işletmede çok büyük önem taşır. Ancak, neye ihtiyacınız olup olmadığını iyice anlamanız gereklidir.Günümüzde restoran açmayı düşünen kişiler yöneticiliğe yatkın oldukları gibi teknoloji hakkında da bilgi sahibi olmalıdır. Son yıllarda dijital yenilik bolluğu, konuk ağırlama sektörünü de etkiledi. Artık masada ödeme uygulamalarından tabletten sipariş vermeye ve kuyruk sistemine kadar, restorandaki tüm süreçleri yöneten...
Otel ve Misafir Arasında Uzun Dönem İlişkiler Nasıl Kurulur?
İçindekilerKonuklarınızın “keşif modunda” olduğunu varsayınKonuklara otelinize tekrar gelmeleri için bir neden verinMevcut ve gelecekteki konuklar için öngörüyü kullanınYeni konuklarınızı tekrar gelmeleri hâlinde yararlanacakları fırsatlardan haberdar edinKonuklarınıza çağrı yapmayı unutmayın
Otel yöneticilerinin önceliklerinden biri otelin konuklarıyla özel, hayat boyu sürecek bir ilişki kurmasını ve konukların tekrar tekrar tesise gelmelerini sağlamaktır. Son zamanlarda tartışılan konulardan biri, daha önce tesiste kalan konuklar için...
Google Adwords Nedir, Ne İşe Yarar, Nasıl Kullanılır? İşletmeler için Pratik Google Adwords Rehberi
İçindekilerGoogle Adwords Nedir? Nasıl kullanılır?Google Adwords Ne İşe Yarar?Google AdWords Nasıl Çalışır?Neden Google AdWords Kullanmalıyız?Google AdWords Faydaları Nelerdir?İşletmeniz için Google Adwords Kullanımı
“AdWords” terimi dijital pazarlamanın merkezinde yer alan bir Google reklam platformudur. Günlük internet kullanımı sırasında Google’da yaptığımız çoğu aramada farkında olmadan AdWords reklamlarıyla karşılaşırız. Arama motoru sonuçlarının üst kısmında veya altında yer alan “Reklam” ibaresini taşıyan bağlantılar,...
Restoranınızda Devrim Yapmanın 3 Teknolojik Yolu
İçindekilerARTAN HAREKET KABİLİYETİRAPORLAMA ve HER YERDEN KONTROLSOSYAL MEDYA PAZARLAMASI ve MÜŞTERİ BAĞLILIĞI
Kâğıt ve kalemle siparişin alındığı, hantal ve yavaş satış noktası çözümlerinin kullanıldığı günler geride kaldı. Bu yöntemler, modern karşılıklarıyla kıyaslanınca oldukça hataya meyilli ve yetersiz kalıyor. Günümüzde teknoloji, restoran sahipleri tarafından müşteri deneyimini artırmak ve verimliliği geliştirmek için benimseniyor.Modern >POS sistemleri, daha hızlı servis imkânı sağlayarak ve artan...