Webinar’lar

Protel’in deneyimi ve birikimini, turizm ve hizmet sektörünün paydaşlarıyla paylaştığı eğitim webinar’ları

Webinar’lar

Protel’in deneyimi ve birikimini, turizm ve hizmet sektörünün paydaşlarıyla paylaştığı eğitim webinar’ları

Gelecek Webinarlar

sila-babila

Sıla Babila

Ürün Yöneticisi
Gelir Yönetimi

Otelcilikte Günümüz Gelir Yönetimi Disiplinine Genel Bakış

Verileri tek merkez üzerinde toplamayı, misafirlerin ihtiyaçlarına yönelik tahminler geliştirmeyi ve misafir deneyimini artırmayı amaçlayan en yeni Merkezi Veri Yönetimi çözümümüz Dailypoint hakkında konuşacağımız Webinar’ımıza davetlisiniz.

25 Mayıs 2022 Çarşamba

14:00

Gelecek Webinarlar

sila-babila

Sıla Babila

Ürün Yöneticisi
Gelir Yönetimi

Otelcilikte Günümüz Gelir Yönetimi Disiplinine Genel Bakış

Verileri tek merkez üzerinde toplamayı, misafirlerin ihtiyaçlarına yönelik tahminler geliştirmeyi ve misafir deneyimini artırmayı amaçlayan en yeni Merkezi Veri Yönetimi çözümümüz Dailypoint hakkında konuşacağımız Webinar’ımıza davetlisiniz.

25 Mayıs 2022 Çarşamba

14:00

Webinarlar

selent

Selen Tente

Eğitim ve Destek Uzmanı
Online Sistemler

Online Satış ve Rezervasyon Sistemlerinde Yenilikçi Çözümler

Her ölçekten konaklama işletmesine; iş yükünü azaltırken rezervasyon operasyonlarının verimini artıran kanal yöneticisi, rezervasyon motoru, teklif modülü ve link ile ödeme gibi gelişmiş çözümler sunan Barboon hakkında konuşacağımız Webinar’ımıza davetlisiniz.

beste-yilmaz-180

Beste Yılmaz

Çözüm Yöneticisi

Konaklama İşletmelerinde Merkezi Veri Yönetimi

Verileri tek merkez üzerinde toplamayı, misafirlerin ihtiyaçlarına yönelik tahminler geliştirmeyi ve misafir deneyimini artırmayı amaçlayan en yeni Merkezi Veri Yönetimi çözümümüz Dailypoint hakkında konuşacağımız Webinar’ımıza davetlisiniz.

volkan-sezer

Volkan Sezer

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Fatura Düzeltme İşlemleri

Opera’da sıkla karşılaşılan yanlış kesilmiş faturaların düzeltme işlemleri ve ilgili faturaların yeniden düzenlenmesi için dikkat edilmesi gereken hususların uygulamalı olarak anlatılacağı online eğitimimize davetlisiniz.

volkan-sezer

Volkan Sezer

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Vergi Tarih ve Oran Güncellemesi Nasıl Yapılır? -2

21/47 nolu genelgeye göre “Geceleme” hizmeti için KDV indirimi tarihi 30.06.2021’e kadar uzatılmıştır. Opera’da bu işlemin nasıl yapıldığını ve nasıl kontrol edileceğini anlattığımız webinar’ımıza davetlisiniz.

ahmet-unal-uzun

Ahmet Ünal Uzun

Kıdemli Ürün Uzmanı
Simphony

Simphony ile Paket Servis Yönetimi

Yenilikçi bulut tabanlı POS sistemi Simphony ile Yemeksepeti, Getir Yemek veya Caller ID üzerinden gelen paket siparişlerin nasıl yönetilebildiğini inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

eren-kizil

Eren Kızıldelioğlu

Kıdemli Ürün Uzmanı
Simphony

Simphony Offer4 ile Restoran Yönetimi

Offer4 modülü sayesinde yenilikçi bulut tabanlı POS sistemi Simphony ile cari hesap yönetimi, ikram yönetimi ve bakiye takibi gibi önemli işlemlerin nasıl yapılabileceğini inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

ahmet-unal-uzun

Ahmet Ünal Uzun

Kıdemli Ürün Uzmanı
Simphony

Bulut Tabanlı Simphony POS ile İşletmenizde Yeni Dönem

Yenilikçi bulut tabanlı POS sistemi Simphony’i tanıtacağımız bu webinar’ımızda, Simphony’nin özelliklerini ve işletme yönetiminde sunduğu kolaylıkları inceleyeceğiz.

volkan-sezer

Volkan Sezer

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Vergi Tarih ve Oran Güncellemesi Nasıl Yapılır?

1 Ocak 2022 itibariyle vergi oranlarında değişiklik beklenmektedir. Bu değişikliklerin kontrolleri ve Nasıl yapılacağını anlatacağımız webinar çalışmasına katılımlarınızı bekliyoruz.

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control’da F&B Bütçe Yönetimi

Stok ve maliyet takibi modülümüz Materials Control programında, F&B gelir ve gider bütçesi yönetimini inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

fatih-guler

Fatih Güler

Ürün Sorumlusu
Reservation Assistant

RA – SPA & Fitness Tesislerinde Hamam ve Sauna Gibi Alanların Online Rezervasyon Yönetimi

Webinar serimizin bu bölümünde, Covid-19 pandemisi sonrası dönemde önem kazanan önline çözümlere dair bilgi vermeye devam ediyoruz. SPA ve Fitness tesislerinde hamam, sauna, fitness salonu gibi ortak alanların online olarak nasıl yönetilebileceğini inceleyeceğimiz webinar’ımıza sizi bekliyoruz.

senem-kalender

Senem Kalender

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Protel Raporlarının Kullanımı – 4

Opera Block yönetimlerinde kullanılan P1401 Block Forecast and Realisation ve P1432 Block Entered on and By raporlarını inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

celal-gursoy

Celal Gürçay

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Protel Raporlarının Kullanımı – 3

Opera’da kullanılan P2020 Trial Balance, P2026 Net Revenue Report ve P2027 Net Revenue and Payment Report raporlarını inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Protel Raporlarının Kullanımı – 2

Opera’da kullanılan PP2910 Market Segment (date period), P2930 Market Segment with Room,F&B,Other Revenue, P2503 All Realisation & Forecast vb. raporları inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control’da Tablet Pc Kullanımı

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel A.Ş.’nin ürünleriden, Materials Control programında, Tablet Pc Kullanımı eğitimine davetlisiniz.

kutsal-aysen

Kutsal Aysen

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control’da Satınalma Onay Süreçleri Nasıl Yönetilir?

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel A.Ş.’nin ürünleriden, Materials Control’da Satınalma Onay Süreçleri Yönetimi eğitimine davetlisiniz.

volkan-ozdemir

Volkan Özdemir

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Protel Raporlarının Kullanımı – 1

Opera’da kullanılan P2030 Transaction Journal by Generates, P2033 Admin Call By Extension, P2546 Profile Report By Tax Number vb. raporları incelediğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

selimorhan

Selim Orhan

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control’da Teklif Yönetimi (Bid Management)

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel A.Ş.’nin ürünleriden, Materials Control programında, “Teklif Yönetimi (Bid Management)” eğitimine davetlisiniz.

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Multiple End Of Day – Otelin Kapalı Olduğu Dönemde Gün Sonu İşlemlerinin Hızlandırılması

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Seri Materials Control Eğitimleri 6. Faz – Webclient Kullanımı

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Seri Materials Control Eğitimleri 5. Faz – Reçete, Üretim Süreçleri Yönetimi/ Satışların Stoklardan Düşümü

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Sık Kullanılan Raporlar – Yönetim Raporları

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Seri Materials Control Eğitimleri 4. Faz – Ambar Yönetimi ve Dönem Sonu işlemleri

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Rate Management – 2 / Base Rate, Advance Dynamic Rate Kullanımı

Webinar serimizin bu bölümünde, Opera ile ilgili bilgilerimizi tazelemeye ve genişletmeye devam ediyoruz. Base rate ve advance dynamic base rate ile fiyat kodlarının ileri düzeyde yönetimini inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Seri Materials Control Eğitimleri 3. Faz – Satınalma Süreç Yönetimi

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel A.Ş.’nin ürünleriden, “Materials Control” eğitiminin 3. fazına, “Satınalma Süreç Yönetimi” eğitimine davetlisiniz.

eren-kizil

Eren Kızıldelioğlu

Ürün Uzmanı
Simphony

Simphony’de İşletmenizi Açmadan Önce Kontrol Etmeniz Gereken İşlemler

Covid-19 pandemisi sürecinde kapalı olan işletmenizin tekrar açılmasından önce Simphony sisteminiz üzerinde kontrol etmeniz gerekenlere odaklanacağımız bu webinar’a davetlisiniz.

yenal

Yenal Yazıcıoğlu

Ürün Sorumlusu
MICROS 3700

İşletmenizi açmadan önce kontrol etmeniz gereken işlemler Micros 3700

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Seri Materials Control Eğitimleri 2. Faz – Ana Verilerin Hazırlanması

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel A.Ş.’nin ürünleriden, “Materials Control” eğitiminin 2. fazına, “Ana Verilerin Hazırlanması” eğitimine davetlisiniz.

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Rate Management – 1 / Fiyat Kodlarının Açılması, Yönetimi

Webinar serimizin bu bölümünde, Opera ile ilgili bilgilerimizi tazelemeye ve genişletmeye devam ediyoruz. Opera’da sahip olduğunuz verilerle kendinize özel çalışma listelerini nasıl oluşturabileceğinizi, çalıştığınız şirketlerin ve acentelerin listesine talep ettiğiniz şekilde nasıl ulaşabileceğinizi inceleyeceğimiz webinar’ımıza sizi bekliyoruz.

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Seri “Materials Control” Eğitimleri 1. Faz – Stok Maliyet Kavramları

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel A.Ş.’nin ürünleriden, “Materials Control” eğitiminin 1. fazına, “Stok Maliyet Kavramları” eğitimine davetlisiniz.

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Data Extraction – Kendi Çalışma Listenizi Oluşturun

Webinar serimizin bu bölümünde, Opera ile ilgili bilgilerimizi tazelemeye ve genişletmeye devam ediyoruz. Opera’da sahip olduğunuz verilerle kendinize özel çalışma listelerini nasıl oluşturabileceğinizi, çalıştığınız şirketlerin ve acentelerin listesine talep ettiğiniz şekilde nasıl ulaşabileceğinizi inceleyeceğimiz webinar’ımıza sizi bekliyoruz.

selimorhan

Selim Orhan

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control – Webreports Raporları – Maliyet Yönetimi (Reçeteler, Gelir Aktarımı) Raporları

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel in sunduğu rapor platformu olan Webreports’ta “Materials Control – Maliyet Yönetimi (Reçeteler, Gelir Aktarımı) Raporları” konusunun işleneceği webinara davetlisiniz.

selimorhan

Selim Orhan

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control – Webreports Raporları – Envanter Raporları

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel in sunduğu rapor platformu olan Webreports’ta “Materials Control – Envanter Raporları” konusunun işleneceği webinara davetlisiniz.

celal-gursoy

Celal Gürçay

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Profile Cleaning / Profil Temizliğinin Tam Zamanı – KVKK

Webinar serimizin bu bölümünde, Opera programında profil temizliğinin nasıl yapıldığından ve KVKK kapsamında profil yönetiminden konuşacağız.

selimorhan

Selim Orhan

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control – Webreports Raporları – Satınalma Raporları

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel in sunduğu rapor platformu olan Webreports’ta “Materials Control – Satınalma Raporları” konusunun işleneceği webinara davetlisiniz.

fatih-guler

Fatih Güler

Ürün Sorumlusu
Reservation Assistant

RA – SPA & Fitness işletmeleri için yeni dönemde kapasite kontrolü ve kirli-temiz oda takibi nasıl yapılır?

Webinar serimizin bu bölümünde, koronavirüs sonrası dönemde önem kazanacak SPA, Fitness & Hamam tesisleri için geliştirilen teknolojilere dair bilgiler vermeye devam ediyoruz. SPA, Fitness & Hamam tesisleri için kapasite kontrolünün ve kirli-temiz oda takibinin nasıl yapıldığını inceleyeceğimiz webinar’ımıza sizi bekliyoruz.

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Planlı ve Acil Durum Raporları

Departman raporlarının gün,saat,dakika sıklığında planlanarak ilgili kişilere iletilmesi. Sistem kesintilerinde acil durum raporlarının hazır edilmesi.

eren-kizil

Eren Kızıldelioğlu

Ürün Uzmanı
Simphony

Simphony – Offer4 Cari Takip Sisteminden Daha Fazlası

Offer4 Simphony sistemleriyle entegre, bulut üzerinde Saas modeliyle çalışan bir servistir. Bu modül Cari Yönetimi, Ödenmez, İkram, Bakiye Takibi, Karta para yükleme ve harcama, Fayda kazanma vb.. işlemleri yönetmenizde size yardımcı olacaktır.

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Steak House Konsept İşletmelerde, Materials Control İle Stok, Maliyet Yönetimi

Steak House Konsept İşletmelerde “Karkas et alım, parçalama ve üretim” süreçlerini yöneteceğiniz Materials Control Programı’nı inceleyeceğimiz webinar’ımıza bekliyoruz.

celal-gursoy

Celal Gürçay

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Custom Report / Kendi Raporunu Yap

Koronavirüs salgını sonrasında ihtiyaç duyacağınız bilgileri paylaştığımız webinar serisinin bu bölümünde, Opera programında kendi raporunuzu nasıl hazırlayabileceğinizi konuşacağız.

fatih-guler

Fatih Güler

Ürün Sorumlusu
Reservation Assistant

SPA & Fitness & Hamam tesisleri için Yönetim Performance (KPI) Raporları

SPA & Fitness & Hamam tesisleri için Yönetim Performans (KPI) Raporlarına dair bilgiler ve fikirler edineceğiniz webinar’ımıza davetlisiniz.

emre-tokatli

Emre Tokatlı

Ürün Sorumlusu
Simphony

Oracle Hospitality Simphony – Yeni Nesil Bulut Tabanlı POS Sistemi

Oracle Hospitality Simphony, çok çeşitli yiyecek ve içecek operasyonlarını desteklemek için kurumsal satış noktası (POS) ve arka ofis işlevselliği sağlayan, dünaynın önde gelen bulut tabanlı misafir ağırlama yönetimi platformudur. Markaları veya modelleri ne olursa olsun, belirli hız gereksinimlerini karşılayan Windows veya Android işletim sistemlerine sahip herhangi bir tablet Simphony’i kolayca çalıştırabilir. Çok çeşitli hizmet ve ürünlere kolayca uyarlanabilir ve ayrıca ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilebilir.

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control ile Stok, Maliyet Yönetimi

Satınalma ve stok maliyet kontrolü süreçlerini yöneteceğiniz Materials Control Programı’nın webinarına bekliyoruz.

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Oracle Hotel Mobile ile Otel Yönetim Sisteminiz Parmaklarınızın Ucunda

Oracle Hotel Mobile, dünyanın önde gelen otel yönetim sistemleri Opera ve Suite8’in mobil cihazlarla kullanılmasını sağlayan bir mobil uygulama çözümüdür. iOS ve Android işletim sistemleri ve Windows tabletlerde kullanılacak şekilde geliştirilmiş olan Oracle Hotel Mobile uygulamasıyla, otel yönetim sisteminizin temel işlevlerini mobil cihazınızla kontrol etmeniz mümkün olur. Hotel Mobile ile rezervasyon, otel giriş – çıkış, kat hizmetleri, bakım – onarım hizmetlerini mobil cihazlarınız üzerinden denetleyebilir ve yönetebilirsiniz.

fatih-guler

Fatih Güler

Ürün Sorumlusu
Reservation Assistant

SPA&Fitness Tesisleri için Temassız Teknolojiler

Koronavirüs sonrası dönemde çok daha fazla önem kazanacak SPA & Fitness tesislerinde temassız teknolojilere dair yepyeni bilgiler ve fikirler edineceksiniz.

Webinarlar

selent

Selen Tente

Eğitim ve Destek Uzmanı
Online Sistemler

Online Satış ve Rezervasyon Sistemlerinde Yenilikçi Çözümler

Her ölçekten konaklama işletmesine; iş yükünü azaltırken rezervasyon operasyonlarının verimini artıran kanal yöneticisi, rezervasyon motoru, teklif modülü ve link ile ödeme gibi gelişmiş çözümler sunan Barboon hakkında konuşacağımız Webinar’ımıza davetlisiniz.

beste-yilmaz-180

Beste Yılmaz

Çözüm Yöneticisi

Konaklama İşletmelerinde Merkezi Veri Yönetimi

Verileri tek merkez üzerinde toplamayı, misafirlerin ihtiyaçlarına yönelik tahminler geliştirmeyi ve misafir deneyimini artırmayı amaçlayan en yeni Merkezi Veri Yönetimi çözümümüz Dailypoint hakkında konuşacağımız Webinar’ımıza davetlisiniz.

volkan-sezer

Volkan Sezer

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Fatura Düzeltme İşlemleri

Opera’da sıkla karşılaşılan yanlış kesilmiş faturaların düzeltme işlemleri ve ilgili faturaların yeniden düzenlenmesi için dikkat edilmesi gereken hususların uygulamalı olarak anlatılacağı online eğitimimize davetlisiniz.

volkan-sezer

Volkan Sezer

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Vergi Tarih ve Oran Güncellemesi Nasıl Yapılır?-2

21/47 nolu genelgeye göre “Geceleme” hizmeti için KDV indirimi tarihi 30.06.2021’e kadar uzatılmıştır. Opera’da bu işlemin nasıl yapıldığını ve nasıl kontrol edileceğini anlattığımız webinar’ımıza davetlisiniz.

ahmet-unal-uzun

Ahmet Ünal Uzun

Kıdemli Ürün Uzmanı
Simphony

Simphony ile Paket Servis Yönetimi

Yenilikçi bulut tabanlı POS sistemi Simphony ile Yemeksepeti, Getir Yemek veya Caller ID üzerinden gelen paket siparişlerin nasıl yönetilebildiğini inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

eren-kizil

Eren Kızıldelioğlu

Kıdemli Ürün Uzmanı
Simphony

Simphony Offer4 ile Restoran Yönetimi

Offer4 modülü sayesinde yenilikçi bulut tabanlı POS sistemi Simphony ile cari hesap yönetimi, ikram yönetimi ve bakiye takibi gibi önemli işlemlerin nasıl yapılabileceğini inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

ahmet-unal-uzun

Ahmet Ünal Uzun

Kıdemli Ürün Uzmanı
Simphony

Bulut Tabanlı Simphony POS ile İşletmenizde Yeni Dönem

Yenilikçi bulut tabanlı POS sistemi Simphony’i tanıtacağımız bu webinar’ımızda, Simphony’nin özelliklerini ve işletme yönetiminde sunduğu kolaylıkları inceleyeceğiz.

volkan-sezer

Volkan Sezer

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Vergi Tarih ve Oran Güncellemesi Nasıl Yapılır?

1 Ocak 2022 itibariyle vergi oranlarında değişiklik beklenmektedir. Bu değişikliklerin kontrolleri ve Nasıl yapılacağını anlatacağımız webinar çalışmasına katılımlarınızı bekliyoruz.

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control’da F&B Bütçe Yönetimi

Stok ve maliyet takibi modülümüz Materials Control programında, F&B gelir ve gider bütçesi yönetimini inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

fatih-guler

Fatih Güler

Ürün Sorumlusu
Reservation Assistant

RA – SPA & Fitness Tesislerinde Hamam ve Sauna Gibi Alanların Online Rezervasyon Yönetimi

Webinar serimizin bu bölümünde, Covid-19 pandemisi sonrası dönemde önem kazanan önline çözümlere dair bilgi vermeye devam ediyoruz. SPA ve Fitness tesislerinde hamam, sauna, fitness salonu gibi ortak alanların online olarak nasıl yönetilebileceğini inceleyeceğimiz webinar’ımıza sizi bekliyoruz.

senem-kalender

Senem Kalender

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Protel Raporlarının Kullanımı – 4

Opera Block yönetimlerinde kullanılan P1401 Block Forecast and Realisation ve P1432 Block Entered on and By raporlarını inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

celal-gursoy

Celal Gürçay

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Protel Raporlarının Kullanımı – 3

Opera’da kullanılan P2020 Trial Balance, P2026 Net Revenue Report ve P2027 Net Revenue and Payment Report raporlarını inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Protel Raporlarının Kullanımı – 2

Opera’da kullanılan PP2910 Market Segment (date period), P2930 Market Segment with Room,F&B,Other Revenue, P2503 All Realisation & Forecast vb. raporları inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control’da Satınalma Onay Süreçleri Nasıl Yönetilir?

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel A.Ş.’nin ürünleriden, Materials Control programında, Tablet Pc Kullanımı eğitimine davetlisiniz.

kutsal-aysen

Kutsal Aysen

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Materials Control’da Satınalma Onay Süreçleri Nasıl Yönetilir?

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel A.Ş.’nin ürünleriden, Materials Control’da Satınalma Onay Süreçleri Yönetimi eğitimine davetlisiniz.

volkan-ozdemir

Volkan Özdemir

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera’da Protel Raporlarının Kullanımı – 1

Opera’da kullanılan P2030 Transaction Journal by Generates, P2033 Admin Call By Extension, P2546 Profile Report By Tax Number vb. raporları incelediğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

selimorhan

Selim Orhan

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Opera Multiple End Of Day – Otelin Kapalı Olduğu Dönemde Gün Sonu İşlemlerinin Hızlandırılması

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel A.Ş.’nin ürünleriden, Materials Control programında, “Teklif Yönetimi (Bid Management)” eğitimine davetlisiniz.

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Multiple End Of Day – Otelin Kapalı Olduğu Dönemde Gün Sonu İşlemlerinin Hızlandırılması

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Seri Materials Control Eğitimleri 6. Faz – Webclient Kullanımı

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Seri Materials Control Eğitimleri 5. Faz – Reçete, Üretim Süreçleri Yönetimi/ Satışların Stoklardan Düşümü

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Sık Kullanılan Raporlar – Yönetim Raporları

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Seri Materials Control Eğitimleri 4. Faz – Ambar Yönetimi ve Dönem Sonu işlemleri

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Rate Management – 2 / Base Rate, Advance Dynamic Rate Kullanımı

Webinar serimizin bu bölümünde, Opera ile ilgili bilgilerimizi tazelemeye ve genişletmeye devam ediyoruz. Base rate ve advance dynamic base rate ile fiyat kodlarının ileri düzeyde yönetimini inceleyeceğimiz webinar’ımıza davetlisiniz.

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Seri Materials Control Eğitimleri 3. Faz – Satınalma Süreç Yönetimi

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel A.Ş.’nin ürünleriden, “Materials Control” eğitiminin 3. fazına, “Satınalma Süreç Yönetimi” eğitimine davetlisiniz.

eren-kizil

Eren Kızıldelioğlu

Ürün Uzmanı
Simphony

Simphony’de İşletmenizi Açmadan Önce Kontrol Etmeniz Gereken İşlemler

Covid-19 pandemisi sürecinde kapalı olan işletmenizin tekrar açılmasından önce Simphony sisteminiz üzerinde kontrol etmeniz gerekenlere odaklanacağımız bu webinar’a davetlisiniz.

yenal

Yenal Yazıcıoğlu

Ürün Sorumlusu
MICROS 3700

İşletmenizi açmadan önce kontrol etmeniz gereken işlemler Micros 3700

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Seri “Materials Control” Eğitimleri 2. Faz – Ana Verilerin Hazırlanması

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel A.Ş.’nin ürünleriden, “Materials Control” eğitiminin 2. fazına, “Ana Verilerin Hazırlanması” eğitimine davetlisiniz.

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Rate Management – 1 / Fiyat Kodlarının Açılması, Yönetimi

Webinar serimizin bu bölümünde, Opera ile ilgili bilgilerimizi tazelemeye ve genişletmeye devam ediyoruz. Opera’da sahip olduğunuz verilerle kendinize özel çalışma listelerini nasıl oluşturabileceğinizi, çalıştığınız şirketlerin ve acentelerin listesine talep ettiğiniz şekilde nasıl ulaşabileceğinizi inceleyeceğimiz webinar’ımıza sizi bekliyoruz.

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Seri “Materials Control” Eğitimleri 1. Faz – Stok Maliyet Kavramları

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel A.Ş.’nin ürünleriden, “Materials Control” eğitiminin 1. fazına, “Stok Maliyet Kavramları” eğitimine davetlisiniz.

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Data Extraction – Kendi Çalışma Listenizi Oluşturun

Webinar serimizin bu bölümünde, Opera ile ilgili bilgilerimizi tazelemeye ve genişletmeye devam ediyoruz. Opera’da sahip olduğunuz verilerle kendinize özel çalışma listelerini nasıl oluşturabileceğinizi, çalıştığınız şirketlerin ve acentelerin listesine talep ettiğiniz şekilde nasıl ulaşabileceğinizi inceleyeceğimiz webinar’ımıza sizi bekliyoruz.

selimorhan

Selim Orhan

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control – Webreports Raporları – Maliyet Yönetimi (Reçeteler, Gelir Aktarımı) Raporları

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel in sunduğu rapor platformu olan Webreports’ta “Materials Control – Maliyet Yönetimi (Reçeteler, Gelir Aktarımı) Raporları” konusunun işleneceği webinara davetlisiniz.

selimorhan

Selim Orhan

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control – Webreports Raporları – Envanter Raporları

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel in sunduğu rapor platformu olan Webreports’ta “Materials Control – Envanter Raporları” konusunun işleneceği webinara davetlisiniz.

celal-gursoy

Celal Gürçay

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Profile Cleaning / Profil Temizliğinin Tam Zamanı – KVKK

Webinar serimizin bu bölümünde, Opera programında profil temizliğinin nasıl yapıldığından ve KVKK kapsamında profil yönetiminden konuşacağız.

selimorhan

Selim Orhan

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control – Webreports Raporları – Satınalma Raporları

30 yılı aşkın süredir Türkiye’de turizm ve hizmet sektöründe, yazılım çözümlerine öncülük eden Protel in sunduğu rapor platformu olan Webreports’ta “Materials Control – Satınalma Raporları” konusunun işleneceği webinara davetlisiniz.

fatih-guler

Fatih Güler

Ürün Sorumlusu
Reservation Assistant

RA – SPA & Fitness işletmeleri için yeni dönemde kapasite kontrolü ve kirli-temiz oda takibi nasıl yapılır?

Departman raporlarının gün,saat,dakika sıklığında planlanarak ilgili kişilere iletilmesi. Sistem kesintilerinde acil durum raporlarının hazır edilmesi.

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Planlı ve Acil Durum Raporları

Departman raporlarının gün,saat,dakika sıklığında planlanarak ilgili kişilere iletilmesi. Sistem kesintilerinde acil durum raporlarının hazır edilmesi.

eren-kizil

Eren Kızıldelioğlu

Ürün Uzmanı
Simphony

Simphony – Offer4 Cari Takip Sisteminden Daha Fazlası

Offer4 Simphony sistemleriyle entegre, bulut üzerinde Saas modeliyle çalışan bir servistir. Bu modül Cari Yönetimi, Ödenmez, İkram, Bakiye Takibi, Karta para yükleme ve harcama, Fayda kazanma vb.. işlemleri yönetmenizde size yardımcı olacaktır.

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Steak House Konsept İşletmelerde, Materials Control İle Stok, Maliyet Yönetimi

Steak House Konsept İşletmelerde “Karkas et alım, parçalama ve üretim” süreçlerini yöneteceğiniz Materials Control Programı’nı inceleyeceğimiz webinar’ımıza bekliyoruz.

celal-gursoy

Celal Gürçay

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Opera Custom Report / Kendi Raporunu Yap

Koronavirüs salgını sonrasında ihtiyaç duyacağınız bilgileri paylaştığımız webinar serisinin bu bölümünde, Opera programında kendi raporunuzu nasıl hazırlayabileceğinizi konuşacağız.

fatih-guler

Fatih Güler

Ürün Sorumlusu
Reservation Assistant

SPA & Fitness & Hamam tesisleri için Yönetim Performance (KPI) Raporları

SPA & Fitness & Hamam tesisleri için Yönetim Performans (KPI) Raporlarına dair bilgiler ve fikirler edineceğiniz webinar’ımıza davetlisiniz.

emre-tokatli

Emre Tokatlı

Ürün Sorumlusu
Simphony

Oracle Hospitality Simphony – Yeni Nesil Bulut Tabanlı POS Sistemi

Oracle Hospitality Simphony, çok çeşitli yiyecek ve içecek operasyonlarını desteklemek için kurumsal satış noktası (POS) ve arka ofis işlevselliği sağlayan, dünaynın önde gelen bulut tabanlı misafir ağırlama yönetimi platformudur. Markaları veya modelleri ne olursa olsun, belirli hız gereksinimlerini karşılayan Windows veya Android işletim sistemlerine sahip herhangi bir tablet Simphony’i kolayca çalıştırabilir. Çok çeşitli hizmet ve ürünlere kolayca uyarlanabilir ve ayrıca ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilebilir.

umit-kanbur

Ümit Kanbur

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri

Materials Control ile Stok, Maliyet Yönetimi

Satınalma ve stok maliyet kontrolü süreçlerini yöneteceğiniz Materials Control Programı’nın webinarına bekliyoruz.

onurkosku

Onur Kosku

Destek ve Eğitim Uzmanı
Önbüro Sistemleri

Oracle Hotel Mobile ile Otel Yönetim Sisteminiz Parmaklarınızın Ucunda

Oracle Hotel Mobile, dünyanın önde gelen otel yönetim sistemleri Opera ve Suite8’in mobil cihazlarla kullanılmasını sağlayan bir mobil uygulama çözümüdür. iOS ve Android işletim sistemleri ve Windows tabletlerde kullanılacak şekilde geliştirilmiş olan Oracle Hotel Mobile uygulamasıyla, otel yönetim sisteminizin temel işlevlerini mobil cihazınızla kontrol etmeniz mümkün olur. Hotel Mobile ile rezervasyon, otel giriş – çıkış, kat hizmetleri, bakım – onarım hizmetlerini mobil cihazlarınız üzerinden denetleyebilir ve yönetebilirsiniz.

fatih-guler

Fatih Güler

Ürün Sorumlusu
Reservation Assistant

SPA&Fitness Tesisleri için Temassız Teknolojiler

Koronavirüs sonrası dönemde çok daha fazla önem kazanacak SPA & Fitness tesislerinde temassız teknolojilere dair yepyeni bilgiler ve fikirler edineceksiniz.