OPERA PMS ile hızlı ve etkin otel yönetimi
Oracle Hospitality tarafından geliştirilen OPERA otel yazılımı otellerin tüm operasyonlarını entegre bir sistemde bir araya getirerek misafir deneyimini kişiselleştirme ve gelir yönetimini daha etkin bir şekilde gerçekleştirme imkanı sunar. Oda yönetiminden fiyatlandırma ve raporlamaya kadar sahip olduğu işlevsel özellikleriyle, butik otellerden zincir otellere kadar her ölçekte işletmenin operasyonel verimliliğini artırır.
Rezervasyon yönetimi
Opera rezervasyon takibi; bireysel, grup, şirket, seyahat acentesi, çok fiyatlı tüm rezervasyon türlerini yönetmeyi kolaylaştıran merkezi bir oda envanteri veritabanı sağlar. Otelin rezervasyonlarını ve gelirlerini artırır. Ayrıca ön büro gelir artırma yöntemleri hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.
Satış ve etkinlik takibi
Satış ve banket yönetimi ile müşteri ve etkinlik yönetimi tam donanımlı bir şekilde takip edilebilir. Otel etkinliklerini ve operasyonlarını basit ve verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar.
Raporlama ve analitik
Opera raporları, verilerinizden elde edilen içgörülerle daha iyi kararlar almanıza olanak tanır. Veri temizleme, kapsamlı standart raporlar ve KPI'lar gibi yerleşik özelliklerle birlikte gelir ve anlık sorgular, özel görünümler ve raporlar için araçlar sunar.
Entegrasyon ve dijitalleşme
Farklı sistemlerle entegre olarak her ölçekte otel operasyonunu kolaylaştırır ve manuel olarak takip edilen işleri dijitalleştirilir. Hem küçük hem de şubeleri olan büyük otellerin yönetimi için ölçeklenebilir ve özelleştirilebilir çözümler sunar.