Pinterest’in Yeni Place Pins Özelliği Otel ve Restoranlara Yeni Fırsatlar Sunuyor.
Pinterest’in Kasım ayı sonunda lansmanını gerçekleştirdiği Place Pins özelliği sayesinde; kullanıcılar tarafından oluşturulan içerik, lokasyon bilgisi ile birlikte kayıt altına alınarak haritaya işlenebiliyor.
Oldukça aktif şekilde kullanılan Pinterest’ten gelen bu son yenilik; kullanıcılarının zaten daha önce yaptıkları şekilde seyahatlerini planlayarak, kendi yaşadıkları şehirler için rehberler hazırlayabilmelerini sağlamayı hedefliyor.
Pinterest CEO’su Ben Silbermann şirketin San Francisco merkez ofisinde düzenlenen etkinlikte, site kullanıcılarının...
Konuk Ağırlama Sektörü Hakkında Bilmeniz Gereken On Teknoloji Trendi
SmartBrief Media Services tarafından Wall Street Journal sponsorluğunda “Konuk Ağırlama Sektörü Hakkında Bilmeniz Gereken On Teknoloji Trendi” isimli bir araştırma gerçekleştirildi. Bu araştırmaya göre tüketiciler profesyonel ve kişisel yaşamlarında teknolojik olarak daha talepkar hale geldikçe, seyahatleri sırasında otellerden beklentileri de yükseliyor. Araştırma kapsamında yapılan ankete göre otellerin sunduğu teknolojiler, konukların otel seçimi sırasında önemli bir faktör olarak karşımıza çıkıyor.
Zeki...
Sosyal Medyadaki Yorumlara Hangi Kanallarda Nasıl Tepki Vermelisiniz?
Tepki vermek veya vermemek, Facebook sayfa yöneticilerinin sıklıkla aklından bir soru. TripAdvisor veya Yelp gibi sitelere gelen değerlendirmelere tepki vermek için kullanılabilecek genel kurallar bu siteler için geçerli olurken, Facebook ortamında aynı tepkiler tam olarak anlamlı olmayabiliyor.Socialbakers tarafından yapılan Facebook marka sayfalarında yayınlananların %95’inin cevapsız kaldığını gösteren araştırmayı kaynak alan allfacebook çalışanları Facebook sayfalarındaki kurumsal tepki oranları üzerine bir makale...
Otelinizin veya Restoranınızın Facebook Etkileşimini Nasıl Geliştirirsiniz?
Facebook’da bir sayfa oluşturdunuz ve “Like” alarak beğeni toplamaya başladınız ancak gerçekten takipçilerinizin ilgisine ve bağlılığına sahip misiniz?
Takipçilerin ilgisini ayakta tutmak başlı başına bir iştir. İşletmenizdeki veya bölgenizdeki bütün aktivite ve promosyonlar hakkında her şeyi yayınlayabilirsiniz. Ancak bu yayınlardaki içerik nadiren marka bağımlılığı yaratacak nitelikte olacaktır.
Takipçileriniz Facebook sayfanızda yayınladıklarınız hakkında yorum yaptıklarında veya yayınladıklarınızı paylaşıp beğendiklerinde, onların arkadaşları -henüz...
Online Rezervasyonunuzu Sosyal Medya ile Artırın
Otelinizin için Sosyal Medya Neden Önemlidir?
Günümüzde sosyal medya oteller için önemli bir pazarlama alanına dönüşmüştür. Oteller için sosyal medya sayesinde hedeflenen, tesislerin kendi web siteleri üzerinden rezervasyon sağlamaktır. Birçok otelin Twitter, Facebook, Tripadvisor ve LinkedIn gibi sosyal mecralarda olmasının nedeni, sosyal medyanın online rezervasyon ile yeni müşteriler kazanmak için mükemmel bir yol olmasıdır.
Sosyal medya ile hayatımıza online itibar kavramı...