Otel Oda Maliyeti ve Oda Fiyatı Belirlerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

0
Oda fiyatlarını belirlemek birçok otel işletmecisi için göz korkutucu olabilir. Çünkü oda fiyatlarını belirlemek için birçok değişken vardır. Bu nedenle oda fiyatları belirlenirken çok sayıda kaynaktan bilgi edinmek gerekmektedir. Havayolu şirketleri bu duruma en iyi örnektir. Belirli zamanlarda talebe göre koltuk fiyatlarını belirlerler. Uçuşa birkaç hafta varsa ücretler rezervasyonu teşvik etmek ya da satışı artırmak için düşük olur. Bu sırada...

Otelinizin Neden Mobil Uyumlu Websitesi Olmalı?

1
Mobil Uyumlu Websitesi kavramı, gelişen ve küçülüp cebimize giren teknolojik cihazlar ile birlikte sanal dünyaya giriş yapmış bir terimdir. Mobil cihazlar üzerinden kullanıcılara ulaşan işletmeler, mobil kullanıcılarına kaliteli bir deneyim yaşatabilmek için internet sitelerini mobile uyarlamanın yollarını aramaya başlamışlardır. Websitenizin cep telefonunda görüntülenmesi, sitenizin mobil cihazlara uygun olduğu anlamına gelmez. Mobil websiteleri, cep telefonundan internete erişen kullanıcıların ihtiyaçlarına uygun...

İnternet Üzerindeki Otel Yorumları Ne Kadar Önemli?

0
Olery’nin yaptığı araştırmalar internet üzerinde yapılan otel yorumlarının ne derece önemli olduğunu ortaya koyuyor. Son yıllarda otel başına yapılan ortalama yorum sayısı logaritmik olarak artış göstermekte. 2013 yılında bu sayının otel başına 332, 2014’te ise 465 olması bekleniyor. Bu da misafirlerin konakladıkları oteller hakkında gitgide daha fazla yorum yazdıklarını ortaya koyuyor.Yorumlardaki bu artışın önemi, okuyucu kitlesi tarafından bu yorumların...

Restoran Menü Göstergelerinde Dijital Devir

0
Restoran, kafe ya da yemek servisi yapan her işletme bir şekilde menüsünü sunmak ister ve menü göstergeleri kullanır. Bazıları bunun için kara tahta, bazıları ışıklı tablolar, bazıları ise afiş kulanır.  Aslında menü göstergeleri işletmeler için tüm menünün, fiyatların ve müşteriyi cezbedecek görsellerin sunulduğu tüm servisin kilit noktasıdır. Fakat menü göstergeleri asla statik kalamaz. Farklı nedenlerden dolayı sürekli güncellenmeleri gerekir. Klasik...

Otellerin Gelir Yöneticileri Başarılı Bir "Gelir Yönetimi" için Neler Yapmalı?

0
Yapılan araştırmalar, otellerin Gelir Müdürlerinin görünenden çok daha fazla role sahip olduğunu ortaya koydu. Kendilerinden rollerini tanımlamaları istendiğinde cevaplar; raporlayıcı, analist, strateji belirleyici, sistem kurgulayıcı, pazarlama gurusu, yetenek yöneticisi, sosyal medya uzmanı, veri uzmanı, satış destekleyicisi ve kanal yöneticisi şeklinde oldu. Bütün bu görevlerin birlikte yürütülmesi, Gelir Yöneticilerinin pazarı anlama ve çözümlemeye ayıracakları zamanın ve enerjinin azalması anlamına geliyor....