Teknolojiyle Değişen Seyahat Alışkanlıkları

0
İçindekilerTeknolojideki gelişmelerin seyahat alışkanlıklarına etkisiSosyal medya ile değişen seyahat alışkanlıklarıMobil teknolojideki gelişmeler seyahat alışkanlıklarını nasıl etkiliyor?Mobil uygulamaların etkisiLokasyon tabanlı servisler Seyahat sektörü; teknoloji ve tüketici alışkanlıklarındaki hızlı değişim doğrultusunda köklü bir dönüşüm geçiriyor. Yeni teknolojilere, ürün geliştirmeye, müşteri ilişkilerine yatırım yapmaya ve iş modelleri konusunda risk almaya istekli seyahat şirketleri için pek çok fırsat söz konusu.Euromonitor, Google, HeBS Digital, Hospitality Syndicate ...

Yeni TripAdvisor Anketi: Otel Misafirleri Rezervasyon Yapmadan Önce 6-12 Yorum Okuyor

0
TripAdvisor'ın bağımsız seyahat pazarı araştırma şirketi PhoCusWright'a yaptırdığı global anket, gezginlerin yarısından fazlasının yorumları okumadan veya diğer gezginlerin otel hakkındaki düşüncelerini öğrenmeden, rezervasyon taahhüdünde bulunmak istemediğini ortaya koyuyor.Anket sonuçlarına göre gezginler düzenli olarak TripAdvisor’ı ziyaret ediyor. %97’si siteyi ayda birkaç kez ziyaret ederken, %12’si siteyi haftada en az bir kez, %26’sı ise haftada birkaç kez ziyaret ediyor.Genel olarak: Ankete...

İyi, Kötü ve Çirkin – Google ve OTA’ların Başrolde Olduğu Bir Spagetti Western

0
İçindekilerSahne: Booking.com ve Google AdWordsGerçek vaka çalışması: Çirkin, Kötü ve İyi Blue Interactive Agency’nin CEO’su Peter Brooke; blogunda paylaştığı makalede,ünlü Spagetti Western filmi "İyi, Kötü ve Çirkin"e göndermeler yaparak Google ve OTA’lar arasındaki çıkara dayalı ilişkiye dikkat çekiyor.Dijital pazarlama alanında 16 yıllık tecrübesi bulunan Peter Brooke, öncelikle online seyahat acenteleri (OTA) iş modelinin ve Google’ın bir hayranı olduğunu belirtiyor....

TripAdvisor Otel Meta Arama İşlevselliği Nasıl Değişti ve Neden Önemli?

0
İçindekilerOtel Web Sayfamdaki Fiyatları ve Uygunluğu Meta Aramada Nasıl Gösterebilirim?Otelimi Meta Aramada Listelemek İçin Neden Ödeme Yapmalıyım?   2012 yılının sonbaharında MICROS, TripAdvisor’ın “Fiyatları Göster” özelliğinin faydalarını tespit etmek amacıyla bir çalışma yürütmüştü. TripAdvisor profillerine en az üç ay süre boyunca “Fiyatları Göster” bağlantısı eklenen 192 otelin %93’ü, ortalama 9:1 oranında Reklam Geri Dönüşü (Return on Advertising Spend / ROAS)  yaratarak programdan...

Oteller İçin Sosyal Medya Stratejileri: Oteller için En İyi Sosyal Medya Stratejileri-2025

0
İçindekilerSosyal Medya Personalarını Belirlemek: Sosyal Medya için persona nedir? Persona nasıl oluşturulur?Farklı İçerik Türlerini Beraber Kullanma: Oteller İçin Etkili Sosyal Medya İçerik TürleriDeğerlendirmelere Öncelik Vermek: Otellerin daha fazla misafir yorumu almaları için tüyolarGoogle ile Sosyalleşme -  Oteller için Google ile Daha Stratejik Pazarlama YöntemleriOteller İçin Sosyal Medyada Üst Sıralarda Çıkma Yöntemleri-2025Görseller Yoluyla Misafir Etkileşiminin Artırılmasıİnternet Sitesinin Sosyal Ağ Merkezi...