Yeni TripAdvisor Anketi: Otel Misafirleri Rezervasyon Yapmadan Önce 6-12 Yorum Okuyor
TripAdvisor'ın bağımsız seyahat pazarı araştırma şirketi PhoCusWright'a yaptırdığı global anket, gezginlerin yarısından fazlasının yorumları okumadan veya diğer gezginlerin otel hakkındaki düşüncelerini öğrenmeden, rezervasyon taahhüdünde bulunmak istemediğini ortaya koyuyor.
Anket sonuçlarına göre gezginler düzenli olarak TripAdvisor’ı ziyaret ediyor. %97’si siteyi ayda birkaç kez ziyaret ederken, %12’si siteyi haftada en az bir kez, %26’sı ise haftada birkaç kez ziyaret ediyor.
Genel olarak: Ankete...
İyi, Kötü ve Çirkin – Google ve OTA’ların Başrolde Olduğu Bir Spagetti Western
Blue Interactive Agency’nin CEO’su Peter Brooke; blogunda paylaştığı makalede,ünlü Spagetti Western filmi "İyi, Kötü ve Çirkin"e göndermeler yaparak Google ve OTA’lar arasındaki çıkara dayalı ilişkiye dikkat çekiyor.
Dijital pazarlama alanında 16 yıllık tecrübesi bulunan Peter Brooke, öncelikle online seyahat acenteleri (OTA) iş modelinin ve Google’ın bir hayranı olduğunu belirtiyor. Yapacağı rezervasyon için kıran kırana mücadele eden birçok otelin bulunduğu ve...
TripAdvisor Otel Meta Arama İşlevselliği Nasıl Değişti ve Neden Önemli?
2012 yılının sonbaharında MICROS, TripAdvisor’ın “Fiyatları Göster” özelliğinin faydalarını tespit etmek amacıyla bir çalışma yürütmüştü. TripAdvisor profillerine en az üç ay süre boyunca “Fiyatları Göster” bağlantısı eklenen 192 otelin %93’ü, ortalama 9:1 oranında Reklam Geri Dönüşü (Return on Advertising Spend / ROAS) yaratarak programdan fayda sağlamıştı.
* “Fiyatları Göster” programına katılan oteller, rezervasyon başına 65 Amerikan Doları ücret ödedi. Eğer bu...
2014’te Oteller için Sosyal Medya Stratejileri
ReviewPro’nun Aralık 2013’de düzenlediği “2014’de Oteller için Sosyal Medya Stratejileri” konulu webinarda otel endüstrisinden tanınmış panelistler, sosyal medyadaki en son trendler ve otellerin bu trendlerden nasıl faydalanabileceği konusunda katılımcıları bilgilendirdiler. Panelde tartışılan belli başlı konular:
Sosyal Medya Personalarını Belirlemek
Sosyal medyada otel misafirleri ile tek tip iletişim kurmak yerine misafirlerin yaşam biçimleri, gelir seviyeleri, yaşadıkları şehir ve ihtiyaçlarına göre farklı personalar...
Otel Anketi: Fiyat, Sadakatin Önüne Geçti
Accenture; otel ve konaklama sektörünü de içeren 10 sektörün müşterilerinin nabzını tutmak amacıyla, 32 ülkeden 12,867 kişinin katıldığı bir anket düzenledi. Bu anketin otel ve konaklama sektörü ile ilgili sonuçları, otel müşterilerinin konaklama tercihlerini belirlemede fiyatın, sadakatten daha etkili hale geldiğini gösteriyor.
Fırsat ve kampanyaların, %41 oran ile otel müşterilerinin konaklama kararı üzerindeki en büyük etken olduğu görülüyor.
Otel müşterilerinin kampanyalı...