Hedef Sayfanızı (Landing Page) Geliştirmenin 10 Yolu

0
Landing page, yani arama sonuçlarından ulaşılan web sayfası, ziyaretçileriniz web sitenize ulaştıktan sonra gördüğü ilk sayfadır. İnsanlar çevrimiçi dünyada anlık yargılara vardığı için hedef sayfalar dijital pazarlama kampanyalarınızın başarısı açısından kritik önem taşımaktadır. 3 saniyeden daha az bir sürede pek çok ziyaretçi, geldikleri sayfada daha fazla kalacaklarına ya da başka bir internet sitesine geçeceklerine karar vermiş oluyorlar. Hedef sayfalarınızı optimize ederek dönüşüm...

Konuk Ağırlama Sektöründe Gelecek Dönem Trendleri Nelerdir?

0
Restoranlarda sipariş alan robotlar, balonla uzay seyahatleri, Santosuosso’nun gemisi gibi sadece akıntı gücüyle yol alması planlanan organik yaşamlı dev lüks gemi projeleri… Gelecek pek çok yeniliği beraberinde getiriyor. Peki günümüzdeki trendler neler? İnternet hepimizin tüketim alışkanlıklarında ciddi değişimlere neden oldu ve olmaya devam edecek. Bilgiye ulaşmak, edinilen bilginin doğruluğunu araştırmak ve elde edilen sonuçlar hakkında farklı fikirleri de değerlendirip...

Gelir Yönetiminde “Daha Fazla Veri” “Daha İyi Veri” mi demektir?- Bölüm-2

0
İkinci bölümde, Gelir Yönetimi Sistemleri’nde (RMS) farklı big data türlerinin kullanımını, yani oda dışında hava durumu ve havayolu ile ilgili dataların gelir yönetimi karar sistemlerine entegrasyonunu değerlendireceğiz. Big data kullanarak gelirinizi ve kârınızı nasıl maksimize edebilirsiniz? Gelir Yönetimi Sistemleri (RMS) analizlerinde bir başka veri kaynağı kârlılık bilgisidir. Bu durum çeşitli müşteri segmentlerinden gelen kârlılık bilgisini oluşturmak için yan gelirleri ve maliyet...

Gelir Yönetiminde “Daha Fazla Veri” “Daha İyi Veri” mi demektir? Bölüm-1

0
Bir süredir, big data’nın (dev veri) gelişi ve big data’nın konaklama sektörü ve özellikle Gelir Yönetim Sistemleri’ne (RMS) uygulanması iş dünyasındaki en büyük dedikodu olarak yerini almış durumda. Tarihsel açıdan bakıldığında iki veya daha fazla yıllık detaylı rezervasyon verisi dahil olmak üzere, oda türlerinin çeşitlerinden müşteri segmentlerine ve kalış sürelerinin uzunluğuna kadar kullanılan tüm bu verilerle Gelir Yönetim Sistemleri zaten...

Otelinizin Gelir Yönetimi için Akıllı Kararlar Alma Rehberi

0
Konuk Ağırlama Sektörü Gelir Yönetimi, doğruluğunu kabul ettiğimiz ''Pazar Segmentasyonu'' temel konsepti ile başlamıştır. Bu konsept az bilinen bir ekonomist olan Wendell Smith tarafından 1950’li yıllarda biçimlenmiştir. Smith, pazarı segmente etmeyi, “farklılaşan ürün tercihlerine karşılık olarak birkaç daha küçük homojen pazarın oluşturduğu bir heterojen pazar olarak” görmüştür. Konu, Konuk Ağırlama Sektörü Gelir Yönetimi’ne gelince, farklı kategorilerdeki misafirlerin farklı istek,...