Mobil Teknoloji Hayatımızı Çoktan Değiştirdi

0
Uzunca bir süredir konuşulan “mobil, hayatımızı değiştirecek” konusu artık gündemimizde değil; çünkü mobil teknoloji hayatımızı çoktan  değiştirdi. Google’ın istatistiklerine göre artık aramaların %57’si mobil ve tablet üzerinden gerçekleşiyor. Bilgisayarların yerini çoktan alan  mobil teknoloji, tüketicilerin satın alma alışkanlıkları üzerinde çok büyük etkiye sahip. Google tüketici davranışlarını “öğrenmek istediğim an”,  “seyretmek istediğim an”, satın almak istediğim an” olarak tanımlamaya başladı ve...

Hedef Sayfanızı (Landing Page) Geliştirmenin 10 Yolu

0
Landing page, yani arama sonuçlarından ulaşılan web sayfası, ziyaretçileriniz web sitenize ulaştıktan sonra gördüğü ilk sayfadır. İnsanlar çevrimiçi dünyada anlık yargılara vardığı için hedef sayfalar dijital pazarlama kampanyalarınızın başarısı açısından kritik önem taşımaktadır.3 saniyeden daha az bir sürede pek çok ziyaretçi, geldikleri sayfada daha fazla kalacaklarına ya da başka bir internet sitesine geçeceklerine karar vermiş oluyorlar.Hedef sayfalarınızı optimize ederek dönüşüm...

Konuk Ağırlama Sektöründe Gelecek Dönem Trendleri Nelerdir?

0
Restoranlarda sipariş alan robotlar, balonla uzay seyahatleri, Santosuosso’nun gemisi gibi sadece akıntı gücüyle yol alması planlanan organik yaşamlı dev lüks gemi projeleri… Gelecek pek çok yeniliği beraberinde getiriyor. Peki günümüzdeki trendler neler? İnternet hepimizin tüketim alışkanlıklarında ciddi değişimlere neden oldu ve olmaya devam edecek. Bilgiye ulaşmak, edinilen bilginin doğruluğunu araştırmak ve elde edilen sonuçlar hakkında farklı fikirleri de değerlendirip bir...

Gelir Yönetiminde “Daha Fazla Veri” “Daha İyi Veri” mi demektir?- Bölüm-2

0
İçindekilerBig data kullanarak gelirinizi ve kârınızı nasıl maksimize edebilirsiniz?Hava durumu ve havayolu verilerini birleştirilerek talep tahmininde bulunmak doğru mu?RMS’deki büyük veri ilavesi için tek çözüm istatistiksel ilişki İkinci bölümde, Gelir Yönetimi Sistemleri’nde (RMS) farklı big data türlerinin kullanımını, yani oda dışında hava durumu ve havayolu ile ilgili dataların gelir yönetimi karar sistemlerine entegrasyonunu değerlendireceğiz. Big data kullanarak gelirinizi ve kârınızı nasıl...

Gelir Yönetiminde “Daha Fazla Veri” “Daha İyi Veri” mi demektir? Bölüm-1

0
İçindekilerBig Datanın Anlamlılığı Sorunsalı: Rekabetçi Duruşunuz Hakkında DüşününKonaklama Sektöründe Müşteri Merkezli Verinin KullanımıBig Data’yı Dahil Ederken Tamamlanmayan Ancak Kayıt Altına Alınan Rezervasyonlar (Regrets) ile Reddedilen İşler (Denials): Basitçe Güvenilmezler Bir süredir, big data’nın (dev veri) gelişi ve big data’nın konaklama sektörü ve özellikle Gelir Yönetimi Sistemleri’ne (RMS) uygulanması iş dünyasındaki en büyük dedikodu olarak yerini almış durumda. Tarihsel açıdan bakıldığında iki...