Otelinizin Gelir Yönetimi için Akıllı Kararlar Alma Rehberi
Konuk Ağırlama Sektörü Gelir Yönetimi, doğruluğunu kabul ettiğimiz pazar bölümlemesi temelinde başlamıştır. Bu konsept az bilinen bir ekonomist olan Wendell Smith tarafından 1950’li yıllarda biçimlenmiştir. Smith, pazarı bölümlemeyi, “farklılaşan ürün tercihlerine karşılık olarak bir kaç daha küçük homojen pazarın oluşturduğu bir heterojen pazar olarak” görmüştür. Konu, konuk ağırlama sektöründe gelir yönetimine gelince, farklı kategorilerdeki misafirler farklı istek, ihtiyaç ve...
2017’de Turizm Sektöründe Olması Beklenen Eğilimler
Öncelikle 2017'de Turizm sektörünü şekillendirmesini beklediğimiz iki unsur var; birincisi teknoloji ve ikincisi ise “y kuşağı seyahat alışkanlıkları”. Teknolojik gelişmeler, diğer birçok alanda olduğu gibi, turizm alanında da köklü değişiklikler yaşanmasına yol açtı. Seyahat şeklimiz, seyahat acentelerinin bizimle olan etkileşimleri ve seyahat edeceğimiz yer/bölge seçimi gibi konularda aldığımız kararlarımız, teknolojik gelişmeler doğrultusunda yeniden şekillendiriyor. Y kuşağı olarak anılan 1980-2000...
Otel Restoranlarının Rekabet Şansını Arttırabilecek 3 İpucu
İş seyahati yapanlar, y kuşağı, bebek bakıcısı ya da sadece tatil amaçlı gelen konuklar olsun, hepsinin ihtiyaçlarını tek bir restoranın karşılayabileceğini düşünüyor musunuz?
Otellerdeki restoranlarda tüm misafirleri memnun edecek menüler her zaman denendi ve denenmeye devam ediyor... Ama biliyoruz ki konu yemek olduğunda herkesi memnun etmek asla mümkün değildir. Bütün ihtiyaçları karşılayan bir restorana sahip olmak imkânsız. Lüks veya yeterli alana...
CRM Üzerinden Müşterinizi Tanımak
Günümüzün yükselen değeri CRM. Herkes CRM’in tam olarak ne olduğunu ve neler yapabileceğini anlamaya çalışıyor. Becerilerini ve potansiyelini tam olarak kavramaya çalışıyor. Ancak herkes işin kurumsal tarafını tartışıyor. Oysaki kullanıcı tarafında CRM’i anlamak ve anlatmak verilerden, istatistiklerden ve analizlerden çok daha basit. CRM belki de insanların tek bir özelliğini aşmaya çalışıyor: algıda seçicilik.
Hayatımız boyunca çok fazla reklama, kampanyaya, teklife...
E-Fatura Uygulamasında Dikkat Edilmesi Gerekenler: E-Fatura Hakkında Kaçırılmaması Gereken Önemli Detaylar
İçindekilerOtel ve restoran yazılımları için e-Fatura süreçleri
Dijitalleşmenin hız kazanmasıyla birlikte, kağıt faturalardan elektronik faturalara geçiş hem işletmeler hem de bireyler için büyük önem taşıyor. Peki, e-Fatura nedir ve e-Faturaya nasıl giriş yapılır? Kimler e-Faturaya geçmek zorunda? 2025 yılında kapsama dahil edilecek yeni işletme grupları neler? E-Fatura uygulamasında dikkat edilmesi gerekenler makalemizde, e-Fatura hakkında merak edilen temel sorulara yanıtları derledik....