Restoranınızda Mali Kayıpları Önlemenin Yolları
İçindekilerRestoran POS ve Envanter Sistemleri
Restoran işletmelerinde yöneticilerin öncelikli hedefi müşterilerine unutulmaz bir deneyim sunmaktır. Müşterilerin yaşadığı deneyim ne kadar etkileyici olursa, müşterilerin restoranı tekrar ziyaret etme, yakın çevresine restoran deneyiminden bahsetme ihtimalleri yükselir ve sonuçta restoranın gelirleri artar. Bir işletmenin gelir elde etmesinin yanında, kazandığı parayı da koruyabilmesi gerekir. Hesapların tutarsız olması, stok takip sisteminin yetersizliğinden doğan açıklar ve...
Otelcilik Sektöründe 2017 Yılı Pazarlama Trendleri
İçindekilerOtelcilikte Pazarlama için Mobil Cihazlara OdaklanmaVideolar Hiç Olmadıkları Kadar ÖnemliKişiselleştirmeİçerik (hâlâ) Kraldır.Sosyal Medya Kanallarının GelişimiÇevrimiçi İtibar YönetimiOtel Fiyatlarını İyileştirmek İçin Büyük Veri’den (Big Data) Yararlanma
İlk ayını doldurduğumuz 2017 yılının otelcilik sektörü için pazarlama anlayışında yeni trendlerin ortaya çıktığı bir yıl olacak. Pazar analizi konusunda otoriteler tarafından kabul gören Statista firması 2015’te 533 milyar dolar olarak ölçülen online seyahat endüstrisinin...
Yeme İçme Sektöründe 2017 Yılı Teknolojileri Eğilimleri Neler Olacak?
İçindekilerYeme İçme Sektöründe 2017 Yılı Teknolojileri Trendleri Neler Olacak?Büyük Veri, Büyük FaydaMüşteri Analizlerini Toplamak için Sadakat Programlarından YararlanmaSipariş veya Ödeme için Mobil ve Çevrim İçi Çözümleri Kullanma
Yeme İçme Sektöründe 2017 Yılı Teknolojileri Trendleri Neler Olacak?
Hospitality Technology'nin 2016 Restaurant Executive Zirvesinde toplanan bir grup restoran ve teknoloji liderine göre, analiz, sadakat ve ödeme sistemleri teknoloji çözümleri, yeme içme sektörünün 2017...
Otellerde Misafir Kimlik Bilgilerinin Gönderimiyle İlgili Kanun Değişikliği
İçindekilerKANUN DEĞİŞİKLİĞİ -
Sayın İş Ortağımız,Aşağıda bahsi geçen "KANUN DEĞİŞİKLİĞİ" ile ilgili olarak uygulamalarımızdan gönderilen "kimlik bilgilerinin" ANLIK gönderimi için ihtiyaç olan altyapı "kolluk kuvvetlerinde" hazır olmadığı gibi bu konuyla ilgili olarak herhangi bir bilgiye de ulaşamıyoruz. Dolayısıyla bizim bu noktada işletmelere önerimiz bağlı oldukları kolluk kuvvetlerine danışarak, anlık bildirimi nasıl yapacaklarına dair bilgi talep etmeleridir.Buna ek olarak, İç İşleri...
2016’da Turizm Sektörü Nasıl Bir Yıl Geçirdi?
Devinim, hayatın ve ilerlemenin özüdür. Bir şeylerin başlayabilmesi için bir şeylerin bitmesi gerekir bazen. Bu nedenle bir yılın bitişine üzülmek yerine yeni yılın gelişine sevinir ve onu kutlarız. Biten yılla birlikte geride kalan anıların uzaklaşmasına üzülmek yerine başlayacağımız yılın getireceği güzelliklerin beklentisiyle umutlanırız.
Sağ salim, sevdiklerimizle, kaybettiklerimizle, sevindiklerimizle, üzüldüklerimizle birlikte girdiğimiz 2016 da böyle bir yıldı. Yeni yıl, yeni umutlar...