MICROS Ürünlerinin Usulsüz El Değiştirmesi Hakkında Bilgilendirme

0
Sayın İş Ortağımız; Protel olarak dünya bilişim devlerinin yazılım ve donanımlarını Türkiye’de turizm sektörünün hizmetine sunma amacıyla Oracle Hospitality firmasıyla uzun yıllara dayanan, istikrarlı bir iş ortaklığımız bulunmakta. Firmamız, bu iş ortaklığı kapsamında, Oracle Hospitality’nin Türkiye’deki tek yetkili satıcısı ve bakım, onarım, güncelleme yetkilisidir. Şirketimiz, son dönemlerde MICROS cihazların ikinci el olarak edinilip mevcut kullanıcının lisansı sürdürülerek başka kullanıcılara devredildiği duyumunu almıştır. Bu...

Neden İyi PMS Olmadan İyi CRM Olamaz?

0
Property Management System (PMS), yani otel yönetim sistemi bir otelin kalbidir, hatta sinir sisteminin merkezidir. PMS sistemleri ilk ortaya çıktığında otelcilik camiasında “çarşaf” diye tabir edilen çizelgelerin yerini alıyordu. Bu çizelgelerde tüm odalar ve belirli bir tarihe kadarki tüm zaman aralığı bulunurdu. Hangi odanın, hangi tarihte dolu olduğu bu çizelgelere işlenir ve böylece rezervasyonlar organize edilmiş olurdu. Günümüzde bazı oteller...

Restoranlarda Personel Kaynaklı Sorunları Çözmek için 4 Öneri

0
Restoran işletmeciliği, diğer bütün iş kollarında olduğu gibi, düzenli ve disiplinli bir çalışmayı ve finansal hesaplama yapmayı gerektiren bir meslek grubudur. Dışarıdan bakıldığında kolay bir iş gibi gözüken restoran işletmeciliği, işin mutfak kısmına geçildiğinde; stok yönetimi, menü çeşitliliği, sunum kalitesi, müşteri memnuniyeti ve güvenlik gibi bir takım alt başlıklarda detaylı analizler ve sürekli takibi gerektiren oldukça karmaşık bir sektördür....

Ödeme Sistemlerindeki Gelişmeler Hızlı Servis Restoranlarını Nasıl Etkileyecek?

0
Yüz yıllık bir maziye sahip olan hızlı servis (fast food) restoran işletmeciliği bugünlerde köklü bir değişim yaşıyor. Adından da anlaşıldığı üzere, restoran müşterilerine talep ettikleri gıdayı hızlı bir şekilde servis etme anlayışı üzerine kurulmuş olan hızlı servis restoranları, teknolojik çözümlerin yarattığı hızlı ve kolay çözüm faydalarından yararlanmak için kendilerine uygun olan teknolojik çözümleri uygulamaya başlıyorlar. Kredi kartı ya da banka...

Restoranınızda Mali Kayıpları Önlemenin Yolları

0
Restoran işletmelerinde yöneticilerin öncelikli hedefi müşterilerine unutulmaz bir deneyim sunmaktır. Müşterilerin yaşadığı deneyim ne kadar etkileyici olursa, müşterilerin restoranı tekrar ziyaret etme, yakın çevresine restoran deneyiminden bahsetme ihtimalleri yükselir ve sonuçta restoranın gelirleri artar. Bir işletmenin gelir elde etmesinin yanında, kazandığı parayı da koruyabilmesi gerekir. Hesapların tutarsız olması, stok takip sisteminin yetersizliğinden doğan açıklar ve hırsızlık gibi konular restoran...