Türkiye’nin ilk 500 bilişim şirketi listesi yayınlandı: POS sistemleri kategorisinde 2. sıradayız! 

0
BThaber tarafından 25 yıldır bilişim alanında Türkiye’nin en başarılı şirketlerini ödüllendiren Bilişim500 2024 sonuçları açıklandı. Türkiye Merkezli Üretici - Donanım - POS Sistemleri kategorisinde 2. sırada, yer alırken “Bilişim500 Plus - Sektörel Yazılım - Turizm” kategorisinde ise 5. sırada yer almanın mutluluğunu yaşıyoruz.  Geçtiğimiz yol POS sistemleri kategorisinde 4. sırada, Turizm kategorisinde ise 7. sırada yer alırken, titiz çalışmalarımız sayesinde...

Set Menü Nedir? Neden Otellerde Set Menü Kullanılmalıdır?

0
Set menüler, sabit bir fiyat karşılığında sunulan ve önceden belirlenmiş birkaç yemekten oluşan özel menülerdir. Otellerde set menü kullanımı, misafirlere düzenli ve keyifli bir yemek deneyimi sunarken, işletmeler için operasyonel verimlilik sağlar. Set menülerin kullanım alanları, avantajları ve oteller için neden önemli olduğu hakkında tüm soruların cevabı yazımızda. Set Menü Nedir? "Set menü," belirli bir fiyat karşılığında sunulan önceden belirlenmiş bir...

Butik Otel Açma, Yönetme ve Kârlılığı Artırma Hakkında Bilinmesi Gerekenler

0
Butik oteller, büyük zincir otellerden farklı olarak, daha küçük ölçekli, benzersiz ve kişiselleştirilmiş hizmetler sunan konaklama tesisleridir. Her biri özgün bir tasarıma sahip olan butik oteller, misafirlerine yerel kültür ve sanatla harmanlanmış otantik deneyimler sunar. Bu tür otellerin kârlılığını artırmak için doğru fiyatlandırma, yerel işbirlikleri ve otel yönetim sistemleri kullanmak gibi yöntemlere başvurulabilir. Butik otellerin rekabetçi pazarda başarılı olabilmeleri...

İşletmeler için Bahşiş Rehberi: Yeterli Bahşiş Nasıl Verilir?

0
Bahşiş, hizmet sektöründe çalışanların emeğini takdir etmenin yaygın bir yolu. Ancak, bahşiş vermek her zaman net ve anlaşılır bir süreç olmadığı gibi ülkeden ülkeye de farklılıklar gösterebilir. Otel yöneticileri müşteri memnuniyetini artırmak ve çalışanların motivasyonunu sağlamak için etkili bahşiş politikaları geliştirebilir. Diğer taraftan restoran yönetimi, kendisi bir hizmet bedeli yani garsoniye belirleyebileceği gibi bahşiş verme sürecini de destekleyebilir.   Bahşiş uygulamaları...