Otelimin Tekrar Tercih Edilmesini Nasıl Sağlarım?

0
Otellerde rezervasyon oranını artırmanın en etkili yöntemlerinden biri sadık misafirler edinmektir. İnsanlar, iş stresinden ve günlük mücadelelerden uzaklaşmak için tatil planı yaparlar. Geçirdikleri zamana ve ödedikleri ücrete değecek bir tatil planı için maksimum konfor ve kaliteli hizmet ararlar. Misafirlerin, sonraki tatil planlarında farklı otelleri tercih etmelerinin en büyük nedenlerinden biri, önemsenmediklerini hissetmeleridir. Bu nedenle, iletişimi korumak ve kişiselleştirilmiş bir hizmet...

Oteller İçin SMS ve E-Posta Pazarlamasının Önemi

0
Sadık misafirler edinmenin ve daha fazla misafir çekmenin yolu nedir? Tabi ki, onlarla iletişimi korumak. E-posta ve SMS pazarlamasının temel amacı da tam olarak, misafirlerinizle doğru zamanda ve doğru kanaldan iletişimi sağlayabilmektir. Eminiz ki, misafirleri bunaltmadan nasıl ilgi çekici bilfirimler gönderilebileceği birçok otelcinin aklında soru işareti olarak beliriyordur. Bu yazımızda, en temel ve yapıcı stratejileri anlatarak size bir yol...

Otellerde Kişiselleştirilmiş Deneyim Sunmanın Avantajları

0
Değişen dünya ile birlikte konaklama sektöründeki alışkanlıklar da değişmeye başladı. Özellikle konu otel deneyimi olduğunda misafirler robotlaşmış, herkese aynı davranan yaklaşımın yerine, kişiselleştirilmiş bir iletişim tercih ediyorlar. Otelcilik sektörü de var olan ve potansiyel konuklarının sadakatlerini korumak amacıyla, kişiselleştirme odaklı çalışmalar başlattı. Hotel News ME, misafir deneyimini kişiselleştirmek için konaklama sektörünün hangi yaklaşımı benimsemesi gerektiğini ve gelecekte süreçlerin nasıl değişebileceğini...

Otellerde E-Tahsilat ile Ödeme Almanın 5 Avantajı

0
Teknoloji, her geçen gün, günlük yaşamı kolaylaştırmaya devam ediyor. Değişen dünya ile birlikte otel sahipleri de müşterileri için ödeme yapmayı kolaylaştıran E-Tahsilat gibi yeni ve alternatif teknolojiler arıyor. Oteller, alternatif ödeme seçenekleri için yenilikçi teknolojiyi kullandıklarında, daha fazla misafir çekebilir ve ödeme süreçlerini kolaylaştırabilirler. Müşterilerinizin ödemelerini nasıl yapmayı tercih ettiklerini anlamak çok önemlidir. Otellerin ödemelerini almak için kullandığı E-Tahsilat...

Restoran İşletmeciliğinin Püf Noktaları

0
Yeme-içme sektöründeki işletmelerin sayısı günden güne artmaktadır. Bununla beraber sektör içerisinde yer alan işletmeler arasındaki rekabetin de arttığı görülmektedir. Ayakta kalmak isteyen restoran işletmeciliği belirli stratejilere ve iş yükünü azaltacak restoran programlarına gereksinim duymaktadır. Restoran işletmeciliğinde yalnızca iyi ürün sunmak tek başına yeterli değildir. İyi bir işletme olmak için gereken birçok etken vardır. Hizmetin kaliteli ve hızlı verilmesi, işletmenin yenilikleri...