İçindekiler
Opera Cloud, her türden konaklama işletmesinin merakla beklediği büyük bir fenomene dönüştü. Dünyanın pek çok ülkesinde işletmecilerin yoğun ilgisiyle karşılaşan Opera Cloud, Protel tarafından Türkiye’deki işletmecilerin de kullanımına sunulacak.
Opera Cloud, Opera’nın uzun yıllara dayanan tecrübesini, gelişen teknoloji ile destekleyerek ortaya koyduğu ciddi bir örnek. Ziyaretçilerin yeni, dijital, kişiselleştirilebilir ihtiyaçlarına ve taleplerine cevap vermeyi amaçlayan konaklama işletmeleri için yenilikçi bir çözüm olan Opera Cloud, 10 başlık altında incelenebilecek yeniliklerle işletmecilerin hayatına giriyor.
Opera Cloud’u tercih etmeniz için işte o 10 sebep
Farklı ve yenilikçi müşteri deneyimi
Opera Cloud, konaklama işletmelerinin ihtiyaçlarına, yeni nesil çözümler sunuyor.
Opera Cloud, son yıllarda ziyaretçilerin talepleri arasında öne çıkan dijitalleşme ve bireysel hizmet beklentileri için çözüm ortağı olmak amacıyla tasarlandı.Yazılımda, müşterilerin özel beklenti ve taleplerinin bir araya toplanarak karşılanabilmesi için pek çok araç bulunuyor.
Esnek mobil hizmetler
Resepsiyon çalışanlarından kat görevlilerine kadar, tüm otel personelinin kontrol etmesi ve yönetmesi gereken operasyonları mobil cihazlar aracılığıyla gerçekleştirilebilir kılan Opera Cloud, esnek yapısı ile kullanım kolaylığı sunuyor. Akıllı mobil cihazlarda da tam kapasite ile çalışarak, yeni bir çalışma alanı sunuyor. Böylece, tüm işletme personeli, akıllı mobil cihazlar üzerinden operasyonel faaliyetlerini yönetebiliyor.
Maliyet ve oda yönetimi
Opera Cloud, işletmelerin konaklama süreçlerini en verimli şekilde yönetebilmesini sağlamak amacıyla pek çok özel desteği beraberinde getiriyor. İşletmeciler, odaların maliyetlerini, müsaitlik durumlarını, rezervasyonlarını ve konaklamayla ilgili pek çok operasyon ve veriyi, Opera Cloud üzerinden tıpkı bir stok ve maliyet modülü kullanırmış gibi yönetebiliyor.
Azalan bilgi işlem giderleri
Geleneksel PMS sistemleri, hem fiziksel sunucu giderlerini hem de bu sunucuların bakımı gibi giderleri beraberinde getiriyor. Ancak, Opera Cloud, bulut sunucu altyapısı sayesinde bu giderleri azaltmanıza ön ayak oluyor. Bulut sunucular, fiziksel ortamda verilerinizin saklanmasına ihtiyaç duymadığı gibi, bakım giderlerine de neden olmuyor.
Yüksek verimlilik hedefi
Konaklama yönetimi operasyonlarında, verimlilik oldukça önemli bir etken. Geniş ve çeşitli operasyonlar içerisinde, hızlı ve verimli çalışmak en büyük öncelik. Opera Cloud, standardize edilmiş altyapısı ile verimliliği esas alıyor.
Artan üretkenlik
Opera Cloud, konaklama işletmelerine, bulut PMS sistemini ve bu sistemin işletmelerine kattıklarını, özel danışmanlar sayesinde keşfetmesini sağlıyor. Böylece, işletmeler Opera Cloud’dan daha verimli bir şekilde faydalanıp, özelleştirilmiş bir PMS üzerinden iş akışını kurguluyor.
Verimli entegrasyon
Opera Cloud, oldukça verimli bir şekilde tüm Opera Hospitality, Oracle ve Micros ürünleriyle entegre olabiliyor. Böylece, işletmeler veri kaybı yaşamadığı gibi, işletmelerde kullanılan tüm sistemlerde Opera Cloud’dan gelen verilerin işlenebilmesini sağlanıyor.
Dünyanın her yerine hizmet
20’den fazla dil desteği sunan Opera Cloud, farklı lokasyonlarda bulunan zincir işletmelerin tek bir sistem üzerinden yönetilebilmesine olanak tanıyor.
Yüksek güvenlik önlemleri
Bulut sunucular, veri saklamanın en güvenli ve en pratik yolu olarak gösteriliyor. Finansal işlemler, müşteri verileri, işletmeye ait veriler ve çok daha fazlasının kayıpsız bir şekilde, güvenle saklanabilmesi için günümüzde en çok tercih edilen sistem, bulut sunucular. Opera Cloud da bulut sunucuda çalışarak, tüm bu verileri güvenli bir şekilde saklıyor.
Opera Cloud ile ilgili detaylı bilgi almak için satış temsilcimizle iletişime geçebilirsiniz. Size ulaşmamız için iletişim bilgilerinizi bizimle buradan paylaşabilirsiniz.