İçindekiler
Müşteri memnuniyeti, hem müşteri sadakati kazanmak hem de yeni müşteriler edinmek için en işlevli hedeftir. Peki, ama işletmenize müşteri çekmek için neler yapmalısınız?
Café’nizin tanıtımını ve tüm hizmetlerini kusursuz bir şekilde, düşük maliyetlerle gerçekleştirebilirsiniz. Müşterilerinizin birer müdavime dönüşmek için öncelikleri farklı olsa da beklentileri aşağı yukarı aynıdır: Kaliteli hizmet. Bunu sunmak için ise hizmetlerinizi hem çeşitlendirmek hem de hizmetlerinizi iyileştirmek yeterli olacak.
Sosyal medya hesaplarınızı güçlendirin
Öncelikle biraz tanıtımdan bahsedelim. Sosyal medya operasyonunuz için profesyonel bir yardım almak istemiyorsanız bile, kendiniz bu işi yürütürken olabildiğince profesyonel davranmalısınız.
Paylaşımlarınızda görsel düzene özen göstermenizin yanında, takipçilerinize işletmenizi merak etmeleri için de içerikler sunmalısınız. Aktif ve etkili sosyal medya kullanımı, pek çok yönden müşterilerinizin ilgisini çekecektir. Sizin için ise sosyal medya, yeni ürün ve kampanyalarınızı tanıtmak adına önemli bir mecra.
Online sipariş alın
Farklı platformlardan online paket servis siparişi alın. Böylece, farklı müşteri profillerine seslenebilirsiniz. Ayrıca, günümüzün en büyük gelir kalemlerinden biri olan paket servisi de ıskalamamış olursunuz.
İyi paketlenmiş ve hızlı gerçekleştirilen paket servisler, tavsiye edilirliğinizi artıracak. Yepyeni müşterilerle tanışmak için paket servis kadar etkili çok az yol var. Paket servis süreçlerinizde size uçtan uca kusursuz hizmet sağlayacak POS sistemini de seçmeniz gerektiğini unutmamalısınız. Simphony POS, bulut tabanlı altyapısıyla ve Yemeksepeti, GetirYemek, Trendyol Yemek entegrasyonlarıyla her an yanınızda.
Müşterilerinizin sadakatini kazanın
Özel kampanyalar, fırsatlar ve indirimler sunarak mevcut müşterilerinizin işletmenizi sık ziyaret etmesini sağlamak, müşteri memnuniyeti için güçlü bir adım. Ayrıca, çevrelerine de işletmenizden bahsetmelerini sağlar.
Sadakat çözümü Wizlo, işletmenize özel mobil uygulamanıza sahip olmanızı sağlar. Bu mobil uygulama üzerinden indirimler, fırsatlar sunabilir ve müşteri sadakatini artırabilirsiniz. Eğer mobil uygulamanızda neler yapabileceğinizi merak ediyorsanız, sizin için hazırladığımız kılavuz içeriğe göz atabilirsiniz.
Farklı ödeme yöntemleri sunun
Yemek kartlarını, temassız ödeme yöntemlerini, kredi kartlarını ve nakit ödemeyi kabul ederek müşterilerinize farklı seçenekler sunun. Böylece, işletmenize geldikleri anda istedikleri şekilde ödeme yapacaklarını bilmek, onlara kendilerini rahat hissettirecektir. Ayrıca, örneğin yemek kartı kullanmak isteyen müşterilerilerin işletmenizi tercih etmesini sağlayabilirsiniz.
Bunların yanında QR kodlar aracılığıyla sipariş ve ödemeye de açık olmalısınız. Günümüzde temassız sipariş, restoran ve café müşterilerinin en belirgin beklentilerinden biri. Bu beklentiye karşılık, Protel’in temassız sipariş ve ödeme çözümü QR Menu Order ile tanışabilirsiniz. Müşterileriniz, sipariş ve ödeme işlemlerini masalarındaki QR kodu taratarak ve cep telefonları üzerinden gerçekleştirebilir.