Yaşmak Hotel Collection, OPERA Cloud ile mekana sınırlı kalmadan operasyon yönetimini anlatıyor
Yaşmak Otelleri 1955 yılından beri sektörde varlığını koruyor. Şu anda 5 otelimiz mevcut, bir otelimizi renovasyona aldık ve diğer otellerimiz; 3 tanesi butik otel olarak devam ederken bir tane de 4 yıldızlı şehir otelimiz bulunmakta. Otellerimiz bünyesinde yaklaşık, şu anda renovasyona giren otelimizi hariç tutarsak, 200'e yakın odamız var ve bunların içerisinde de butik otel dediğimiz otellerimiz aslında birer temaya sahip.
“Protel’in zengin raporlama ağı ve detaylı yönetim raporları, anlık müdahale imkanı sunarak operasyonel verimliliğimizi artırıyor. Telefon üzerinden özet raporlara erişebiliyor, anında geri bildirim alabiliyoruz.”

Sevilay Duru
Genel MüdürMisafirlerimize nasıl zamanı tasarruflu kullanıp, onların giriş işlemlerini ya da çıkış işlemlerini yapabiliriz diye düşünüyorduk. İşte bu nokta, o yolculukta geldiğimiz belki de bugün için son nokta Protel oldu. Cloud dediğimiz bir sisteme girdik. Cloud dediğimiz sistem bambaşka bir dünya. Telefonunuzdan, tabletinizden, bilgisayarınızdan, laptopunuzdan, Amerika'dan, ne bileyim Fethiye'den, İzmir'den, her yerden hizmet verebiliyorsunuz aslında. Bütün otellerimiz eş zamanlı olarak Protel’e geçti. Hem de bununla beraber sadece programın otel programı, rezervasyon modülleri ya da daha çok check-in, check-out, faturalama vesaire süreçlerinin yanında, diğer programlarımızla beraber kullandığımız entegrasyonlarla da aynı zamanda bir geçiş süreci yaşadık.
Protel çözümleri ile neler değişti?
Yaşmak Hotel Collection, Protel çözümleriyle misafirlerine hızlı check-in, check-out ve fatura işlemleri sağlayarak daha konforlu bir deneyim yaşattı. Sisteme eklenen misafir verileri sayesinde hizmetlerini kişiselleştirdi ve housekeeping ekiplerini anında bilgilendirdi. Ayrıca, OPERA Cloud’un sağladığı mobilite ve esneklik sayesinde, operasyonlarını her yerden yöneterek misafirlerine daha hızlı ve verimli hizmet vermeye başladı.