The Superior Living, OPERA Cloud geçişini anlatıyor
2021 senesinde aldığımız kararla kendi projelerimizin içinde konaklama tesisi geliştirme ve işletme kararı aldık bu yatırım modelli bir iş. Batışehir’de 175 tane ünitemiz var. Ağırlıklı olarak 2+1 ve 3+1’lerden oluşuyor bu üniteler. Kağıthane tesisimizi haziran ayının ortalarında açtık, orada da 105 tane ünitemiz var. Ağırlıklı olarak stüdyo ve 1+1 dairelerden oluşuyor, ancak 2+1’lerimiz de mevcut.
“Eğitimlerin gerektiğinde yenilenmesi ya da desteklerin sürekli verilmesi, (Protel ile olan) bu iş birliğini kalıcı hale getiriyor.”

Fulya Deliceoğlu
İş Geliştirme ve Operasyon DirektörüÇalışma ortaklarımız var; hem restoran tarafında hem spa tarafında, hem Batışehir için bu şekilde hem de Kağıthane’de bu şekilde ilerliyoruz. Misafir memnuniyetini konforla birleştirmeye çalışıyoruz. Ancak bu esnada otomasyona da ihtiyacımız var, çünkü gerçekten manuel işlerin yürümesi bizi işgücü olarak çok fazla yavaşlatacaktı. Protel ve Oracle ile tanışıklığımız aslında uzun yıllara dayanıyor. OPERA Cloud ve Cluster modelinin avantajları, kesinlikle sistemin bel kemiğini oluşturuyor. Her ne kadar farklılaştırsak da işletme modeli olarak günün sonunda burada bir konaklama gerçekleştiriyoruz. Channel Manager vasıtasıyla ürünümüzü bir sürü kanala satışa sunuyoruz, aktarımlar yapılıyor. Logo portalı vasıtasıyla mevzuata uygun hareket ediyoruz ve bu esnalarda da Protel her zaman bizim destekçimiz. Kağıthane'de de OPERA Cloud'u direkt kurduk. Yaklaşık bir aydır OPERA Cloud kullanıyoruz. Aslında en başından beri konuştuğumuz şey buydu: Merkezi bir yerden bu operasyonları yürütebilir miyiz? Hem rezervasyon tarafında hem de muhasebe ayağında. Bu bizim için gerçekten çok hayati idi ve şu anda özellikle OPERA Cloud ile bunu yapabiliyor olmak çok güzel.
Protel çözümleri ile neler değişti?
The Superior Living, Protel çözümleri sayesinde artık operasyon verilerine her an, her yerden kolayca ulaşabiliyor. Tüm verilerini güvenle saklayıp, gerektiğinde görüntüleyebiliyor. Operasyonlarını merkezi bir şekilde yönetirken, özellikle denetleme süreçlerinde ve işlerin doğru ilerlediğinden emin. OPERA Cloud’un gelişmiş raporlama ve segmentasyon özellikleri sayesinde, tüm verilerini ayrıştırarak satış stratejisini oluşturabiliyor ve gelir yönetimi ile rezervasyon fiyatlarını doğru analizler üzerine şekillendirebiliyor.