The Maestro Hotel, OPERA sayesinde birbirine entegre bir otel operasyonunun kolaylığını anlatıyor
Otelimizde toplam 47 oda bulunuyor. Odalarımız 30 metrekareden başlayıp 95 metrekareye kadar çıkıyor. 27 standart odamızın yanı sıra, diğer tüm odalarımız süit kategorisinde yer alıyor. Ayrıca bir de kral dairemiz mevcut.
“Günümüzün en değerli olgularından bir tanesi zaman kavramı. OPERA’nın sağlamış olduğu en büyük artılardan bir tanesi bana zaman kazandırması.”

Selçuk Şentepe
Genel MüdürOtelimizin içinde Symphony restoranımız hizmet veriyor. Bina, dış cephesi taş kaplama olan özel bir yapıya sahip ve en önemli detaylarından biri, bu cephenin Emre Arolat tarafından tasarlanmış olması. Avrupa'da tescilli, Türkiye'de ise muhtemelen tek tescilli oteliz. Bunun yanı sıra bir vegan odamız bulunuyor ve menülerimiz de tamamen vegana uygun şekilde hazırlanıyor. Günümüzde en kıymetli unsurlardan biri zaman. OPERA’nın sağladığı en büyük avantaj da bize zaman kazandırması. İstanbul’da bu bölgede tatil yapmak isteyen misafirler, otelimizi internet üzerinden kolayca bulabiliyor. Barboon sayesinde tüm detayları alıp sistemimize entegre edebiliyoruz. Misafirler Barboon üzerinden rezervasyon yaptığında, sistem otomatik olarak OPERA'ya gerekli bilgileri aktarıyor. Hangi tarihlerde konaklamak istedikleri, havalimanı transferi talep edip etmedikleri gibi detaylar anında sisteme düşüyor. OPERA üzerinden rezervasyon tamamlandıktan sonra, özel talepleri doğrudan odaya tanımlayabiliyorum. Misafirin nasıl karşılanmak istediği, yanında getirdiği kişinin doğum günü olup olmadığı gibi bilgileri önceden girerek gerekli hazırlıkları yapabiliyorum. Check-in tamamlandıktan sonra da OPERA üzerinden odayla ilgili çeşitli düzenlemeler yapabiliyorum. Misafirin konaklayacağı odayı iklimlendirebilir, ışıklarını açıp kapatabilirim. Bu sayede konforlu ve kişiselleştirilmiş bir konaklama deneyimi sunabiliyoruz.
Protel çözümleri ile neler değişti?
The Maestro Otel, Protel çözümleriyle operasyonlarını daha verimli hale getirdi. Barboon sayesinde misafirler, otel hakkında detaylı bilgilere ulaşarak rezervasyonlarını daha bilinçli yapabiliyor. OPERA Cloud, rezervasyon süreçlerini entegre hale getirerek misafir bilgilerini anında sisteme aktardı. Muhasebe entegrasyonu, konaklama süresi, ödeme yöntemleri ve ek hizmetleri tek sistemde birleştirdi. Raporlama sistemleri, yıllık bütçe planlamasını ve satış analizlerini daha verimli hale getirdi. Protel çözümleri, The Maestro Hotel’in operasyonlarını hızlandırarak misafir memnuniyetini artırdı.