The Bank Hotel İstanbul  

The Bank Hotel, misafir memnuniyetini Protel çözümleriyle nasıl artırdığını anlatıyor

1867 yılında İtalyan mimar Antonio Tedeschi tarafından inşa edilen otelimiz, günümüze kadar varlığını sürdürmüştür. 2010 yılında satın alarak, dört yıl süren kapsamlı bir restorasyon sürecinde, aslına sadık kalarak yeniledik ve 2014 yılında misafirlerimizin hizmetine açtık. Ancak, klasik mimariye sahip bir otelin klasik bir hizmet anlayışıyla değil, günümüzün modern ve müşteri odaklı yaklaşımıyla hizmet vermesi gerektiğine inanıyoruz.

“Protel’in tüm ürünlerini güvenle ve içimiz rahat bir şekilde kullandığımız için teşekkür ediyoruz. Bize vermiş olduğunuz destek de bizim için çok kıymetli.”
Genel Müdür
And Karakan
Genel Müdür

Oracle sistemleri ve Protel aracılığıyla kullanılan tüm yazılımlar, sunduğumuz hizmetlerin kalitesini artırmada büyük rol oynamaktadır. Özellikle e-Fatura sistemine geçildiği günden itibaren kullandığımız programların bizlere büyük kolaylık sağladığını söyleyebiliriz. Ayrıca, otelimiz üç aşamada alınan bir sertifikayı tek denetimde tamamlamış olup, bu süreçte Protel’in sunduğu çözüm önerileri ve yazılımlar işimizi oldukça kolaylaştırmıştır. Tüm yiyecek ve içecek departmanlarımız, yine Protel’den aldığımız Simphony sayesinde merkezi sistemlere entegre bir şekilde çalışmaktadır. Ayrıca, Check and Place adlı ürününüzü alakart restoranımız ve roof barımız için devreye aldık ve bundan son derece memnunuz. Bu sistemi kullanmadan önce birçok alternatif programla görüştük ancak en büyük avantajının, birincisi Protel tarafından geliştirilmiş olması, ikincisi ise Türkçe dil desteğinin bulunması olduğunu düşünüyoruz.

Protel çözümleri ile neler değişti?

The Bank Hotel, Protel’in çözümleriyle operasyonel süreçlerini daha verimli hale getirerek misafir deneyimini en üst seviyeye taşıdı. OPERA ile rezervasyon süreçleri kolaylaştı, misafir bilgileri anında sisteme aktarıldı ve ön büro işlemleri hızlandı. Check and Place sayesinde misafirler, restoran ve roof bar için online rezervasyonlarını kolayca yapabiliyor. Simphony ile yiyecek-içecek bölümlerini merkezi sisteme entegre etti, böylece misafir harcamaları doğrudan oda hesabına aktarıldı. Ayrıca, stok yönetimi, maliyet analizleri ve kârlılık takibi daha verimli hale geldi. Sürekli gelişen ve değişen sektörde The Bank Hotel, Protel’in sunduğu çözümlerle hem misafir deneyimini hem de işletme yönetimini modern ve güvenli bir yapıya kavuşturdu.  

Detaylı bilgi için sizi arayalım