Ramada Encore by Wyndham Arnavutköy

Ramada Encore by Wyndham Arnavutköy OPERA Cloud ile kolaylaşan süreçlerini anlatıyor

148 odamız var, iki tane restoranımız var. Havalimanı çevresinde konumlanmış oteller arasında diğer otellere nazaran SPA'sı ile öne çıkan bir otel. Otel yönetiminde yaşanan en büyük zorluklar aslında, otomasyonların birbiriyle entegrasyonu ile ilgilidir. Bizim burada kullandığımız otomasyonların tamamı Protel otomasyonları. Bir otelde, otelin kalibresine göre yaklaşık 17-18 tane yazılım kullanılıyor. Bunlardan büyük olan bir tanesi ön büroda kullanılan PMS dediğimiz program, bizde OPERA Cloud. PMS ve POS sistemimizin yanında, kontrol için kullandığımız bir (Simpra) Inventory programımız da bulunuyor. Bunlar birbirine entegre olamadığında veya istediğimiz şekilde konuşamadığı zaman, gelir kaybına uğruyoruz.

“…sadece OPERA’ya değil, kullandığımız tüm otomasyonlara nerede olursak olalım erişimimiz var. Bu da işimizi oldukça kolaylaştırıyor ve elimizi rahatlatıyor.”
Genel Müdür
Ercan Çağlayan
Genel Müdür

Misafirimiz bize rezervasyon yaptığı anda bize bir data vermeye başlıyor. Bu datanın doğru depolanıp doğru işlenmesi gerekiyor. Misafirin doğum günü, misafirin telefon numarası ve tabiki e-posta adreslerine kapalı olarak erişebildiğimiz zaman biz misafirle ilgili her türlü aksiyonu alabiliyoruz.  Klasik OPERA’ya nazaran, şimdi kullandığımız OPERA Cloud’a her yerden erişimimiz var. Otelden çıktığımız anda OPERA artık bizim için bitiyordu. Ya da şöyle çözümler üretiyorduk: kendi bilgisayarıma, evimdeki bilgisayardan bağlanıp, oradan OPERA’yı açıp uzaktan bağlanmaya çalışıyorduk. Şimdi ise bütün her şeye, sadece OPERA’ya değil, kullandığımız tüm otomasyonlara nerede olursak olalım erişimimiz var. Bu da işimizi oldukça kolaylaştırıyor ve elimizi rahatlatıyor.

Protel çözümleri ile neler değişti?

Ramada Encore by Wyndham Arnavutköy, Protel çözümleri sayesinde OPERA Cloud üzerinden tüm birimlerin anlık iletişim kurmasını sağladı. Bu sayede telefonla çağrı yükü ve departmanlar arasındaki iletişim trafiği önemli ölçüde azaldı. Üst düzey yöneticilerin yanı sıra, departman yöneticileri de otelde olmasalar bile sisteme kolayca erişebilir hale geldi. Protel’in PMS, POS ve Inventory çözümleriyle Ramada Encore by Wyndham Arnavutköy’ün operasyonu hızlandı, verimliliği arttı ve her alandan maksimum fayda sağlandı.

Detaylı bilgi için sizi arayalım