Nova Plaza Prime

Nova Plaza Otelleri Protel çözümleriyle operasyonunu daha etkili yönetiyor

Nova Plaza Otelleri olarak İstanbul’da toplam yedi otelimiz bulunmaktadır. Bunlardan beşi Taksim, biri Pera, biri ise Bağcılar Mahmutbey bölgesinde yer alan Nova Plaza Prime Hotel’dir. Otellerimiz arasında en büyük ve beş yıldızlı olan, 334 odalı Nova Plaza Prime Hotel’dir. Ayrıca, Pera’daki otelimizde Mimar Sinan’ın inşa ettiği tarihi Çatma Mescit Hamamı bulunmaktadır.

"Zincirimize yeni oteller katıldığında da mutlaka Protel ile çalışmaya devam edeceğimizi söyleyebilirim."
Otel Müdürü
Cem Aslan
Otel Müdürü

Hedefimiz her zaman en iyisine ulaşmak ve misafir memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır. Bu doğrultuda, özellikle raporlama, veri yedekleme, kolay kurulum ve geçmiş verilerin saklanması gibi konularda OPERA bize büyük destek sağlamış, süreçleri daha verimli yönetmemize yardımcı olmuştur. OPERA’nın misafir memnuniyetine katkıları oldukça büyük. Örneğin, misafirlerimizin doğum günlerini sisteme işleyerek onlara özel jestler yapabiliyoruz. Ayrıca, alerji gibi özel hassasiyetleri olan misafirlerimizin bilgileri profile not bölümüne kaydediliyor ve bu bilgiler bir sonraki konaklamalarında ilgili birimler tarafından takip edilerek gerekli aksiyonlar alınıyor. Bunun yanı sıra, her zaman ulaşılabilir bir destek biriminin olması operasyonel süreçlerimizi büyük ölçüde kolaylaştırıyor. Restoran tarafında kullandığımız Oracle çözümleri, anlık stok takibi yapmamızı, raporlara hızlıca ulaşmamızı ve satış tahminleme süreçlerini daha verimli yönetmemizi sağlıyor. PMS haricinde Portal ve MC sistemlerini de kullanıyoruz. Bu sistemler, gelir-gider takibi, stok yönetimi, ileriye dönük planlama, fatura takibi ve maliyet analizleri gibi konularda büyük avantajlar sunuyor. Protel ile olan iş birliğimizden son derece memnunuz. 

Protel çözümleri ile neler değişti?

Nova Plaza Prime Hotel, Protel çözümleri ile misafirlerine çok daha kişiselleştirilmiş hizmet sunmaya başladı. Misafirlerin doğum günleri, alerjileri ve özel talepleri gibi bilgiler PMS’e kaydedilerek, konaklama deneyimleri daha özenli ve konforlu bir hale getirildi. Restoran tarafında kullanılan Oracle çözüm sistemleri sayesinde, anlık stok takibi ve raporlama yapılarak maliyetler ve kâr-zarar dengesi en verimli şekilde yönetilmeye başladı. Bu sistemler, operasyonel süreçlerin daha hızlı ve hatasız ilerlemesine büyük katkı sağladı.

Detaylı bilgi için sizi arayalım